Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoop toch dat die van mij het tempo van chromeeh heeft

    Comment


      Een perfecte uitvoering! Zoals die ooit bedoeld is.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
        Hoop toch dat die van mij het tempo van chromeeh heeft
        Dit is overduidelijk nog de 2016 versie.

        Comment


          Was 2016 niet overal uitverkocht?

          Comment


            Hoe is het tempo van de 2018 versie dan? Zie wel enkele demo's maar elk filmpje lijkt verschillend.

            Comment


              Door een kaartfout vorig jaar helaas niet zoveel filmpjes bewaard gebleven. Gelukkig stond deze op een andere camera. Zo tussen de gebouwen knalde die heerlijk, al verwaaide de effecten wel een beetje. Hopen op weinig wind dit jaar dus.

              Comment


                Heb ik hem eindelijk besteld, krijg ik net telefoon dat hij niet geleverd wordt bij de winkel waar ik hem gekocht heb ....
                Nu nadenken over vervanger of geld terug.

                Comment


                  Dank voor weer een bijzonder fijn TB filmpje!
                  Ben benieuwd hoe deze presteert mij dit jaar!

                  Enne,..dit was toch ook een zelf doorgelont exemplaar gok ik?,...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
                    Dank voor weer een bijzonder fijn TB filmpje!
                    Ben benieuwd hoe deze presteert mij dit jaar!

                    Enne,..dit was toch ook een zelf doorgelont exemplaar gok ik?,...
                    Graag gedaan. Deze was inderdaad zelf doorgelont.

                    Comment


                      Olá!,... spul is binnen!
                      Ik heb dus DE Transbomber-561- ontvangen,welk type had jij vorig jaar?

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	CCD09D0E-7266-4F09-A91A-DD1D711971E1.jpg
Vertoningen:2
Grootte:167,6 KB
ID:	1570480

                      Comment


                        Ik zit er over te denken om tussen cake 3 en 4 nog een crackling chry 2.0 te plakken. Of zouden jullie hem eerder achter wat big19 gooien bijvoorbeeld?

                        Comment


                          Net 2x de transbomber opgehaald, zonder doorlontsysteem en niet vastgeplakt. Nu zie ik veel discussie over het productiejaar... uiteraard ben ik nieuwsgierig welke ik heb, kan iemand me vertellen hoe ik dit kan zien? Thanks

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Johanb1979 Bekijk bericht
                            Net 2x de transbomber opgehaald, zonder doorlontsysteem en niet vastgeplakt. Nu zie ik veel discussie over het productiejaar... uiteraard ben ik nieuwsgierig welke ik heb, kan iemand me vertellen hoe ik dit kan zien? Thanks
                            waarschijnlijk heb je de 2018 versie.

                            2016 versie was rubro systeem
                            2017 rubro/of doorgelont
                            2018 is niet doorgelont en moet en dan zelf doen.

                            dacht ik

                            Comment


                              Beste is kijken op de code aan de zijkant van de doos. Laatste 2 cijfers na de ‘/‘ is het productiejaar

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                                Beste is kijken op de code aan de zijkant van de doos. Laatste 2 cijfers na de ‘/‘ is het productiejaar
                                Alle kanten van de doos bekeken en kan geen productiejaar en/of anderzijds cijfers met een / vinden o.i.d. Ga de doos maar ff openmaken, moet toch voor het doorlonten.

                                Comment

                                Working...
                                X