Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vanavond is de 2017 versie geschoten, vond hem heel erg mooi:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      Zo zeg,,..dat ziet er goed uit!
      Vraag mij wel af of dit productie is en ‘wij’ mogen verwachten dat verkoop TB’ers ook zo presteren.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
        Zo zeg,,..dat ziet er goed uit!
        Vraag mij wel af of dit productie is en ‘wij’ mogen verwachten dat verkoop TB’ers ook zo presteren.
        Gelukkig staat er in je naam dat je een absolute beginner bent. Aangezien de 2017 versie is geschoten kan je daar al uit opmaken dat het productie van afgelopen jaar is. Als jij een 2017 versie koopt dan is wat je in de film ziet ook wat je in je straat ziet. En eigenlijk ga ik er gewoon van uit dat nieuwe productie net zo goed zal presteren.

        Gisteren presteerde deze in Koekange ook weer prima! Je hoorde het publiek er ook duidelijk over. Goede box!

        Comment


          Zeker netjes alleen die eerste cake was een maandagmorgen exemplaar geloof ik.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
            Gelukkig staat er in je naam dat je een absolute beginner bent. Aangezien de 2017 versie is geschoten kan je daar al uit opmaken dat het productie van afgelopen jaar is. Als jij een 2017 versie koopt dan is wat je in de film ziet ook wat je in je straat ziet. En eigenlijk ga ik er gewoon van uit dat nieuwe productie net zo goed zal presteren.

            Gisteren presteerde deze in Koekange ook weer prima! Je hoorde het publiek er ook duidelijk over. Goede box!

            Zeker!,....Daarom ook zo blij met al jullie reacties en support!
            Mille Grazie!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
              Gelukkig staat er in je naam dat je een absolute beginner bent. Aangezien de 2017 versie is geschoten kan je daar al uit opmaken dat het productie van afgelopen jaar is. Als jij een 2017 versie koopt dan is wat je in de film ziet ook wat je in je straat ziet. En eigenlijk ga ik er gewoon van uit dat nieuwe productie net zo goed zal presteren.

              Gisteren presteerde deze in Koekange ook weer prima! Je hoorde het publiek er ook duidelijk over. Goede box!
              Hoop dat de nieuwe productie weer wordt als de 2016 versie...
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                Gelukkig staat er in je naam dat je een absolute beginner bent. Aangezien de 2017 versie is geschoten kan je daar al uit opmaken dat het productie van afgelopen jaar is. Als jij een 2017 versie koopt dan is wat je in de film ziet ook wat je in je straat ziet. En eigenlijk ga ik er gewoon van uit dat nieuwe productie net zo goed zal presteren.

                Gisteren presteerde deze in Koekange ook weer prima! Je hoorde het publiek er ook duidelijk over. Goede box!
                Ik was er ook! Weet jij toevallig om welk productiejaar het ging? Maandag komt 2018 productie binnen bij de winkel waar ik hem wilde bestellen. Maar als dit 2018 productie was, laat ik hem denk ik toch schieten.
                Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                Comment


                  mijn zwager vanavond geweest . deze was echt beter dan vorig jaar zei hij. goed te horen

                  Comment


                    Ik ben altijd al een beetje een hater geweest tegen de Transbomber omdat ie naar mijn idee gewoon niet de beste box was. Maar na vorig weekend bij de demo van Vuurwerkshop7Kamp kan ik het moeilijk nog ontkennen dat dit geen topper is. En we weten nu zeker dat het door de wind kwam vorig jaar, want hier stond dit nu windrkacht 2 en hij was echt SUPER! Snoeiharde burst, enorme boeketten voor 25mm en die laatste 2 cakes echt echt super. Het enige verschil met de 2016 versie is dat ie paar meter hoger schiet en dat maakt NIKS uit! De finale cake is ietsjes slomer maar alsnog een dikke chaos. Voor die 75 euro waar iedereen 'm kan fiksen kan je 'm echt niet laten liggen.

                    Hij komt hier op 06.17 voorbij en later geloof ik weer. Dit is geschoten op 60 meter afstand.


                    En hier werd cake 1 perongeluk geschoten op 00.32

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Ik ben altijd al een beetje een hater geweest tegen de Transbomber omdat ie naar mijn idee gewoon niet de beste box was. Maar na vorig weekend bij de demo van Vuurwerkshop7Kamp kan ik het moeilijk nog ontkennen dat dit geen topper is. En we weten nu zeker dat het door de wind kwam vorig jaar, want hier stond dit nu windrkacht 2 en hij was echt SUPER! Snoeiharde burst, enorme boeketten voor 25mm en die laatste 2 cakes echt echt super. Het enige verschil met de 2016 versie is dat ie paar meter hoger schiet en dat maakt NIKS uit! De finale cake is ietsjes slomer maar alsnog een dikke chaos. Voor die 75 euro waar iedereen 'm kan fiksen kan je 'm echt niet laten liggen.

                      Hij komt hier op 06.17 voorbij en later geloof ik weer. Dit is geschoten op 60 meter afstand.


                      En hier werd cake 1 perongeluk geschoten op 00.32
                      Tnx voor je enthousiaste verhaal en filmpje!
                      Ben weer overtuigd dat ik toch weereen TB er bij neem dit jaar!
                      Zal nl ff aan een EVO Bomber te denken na de wat mindere beruchten eerder over de Transbomber.
                      Heb allern wel een dikke ‘Maarrr’,....waar scoor je nu dan een TB voor €75.-?

                      Comment


                        Geloof er niks van dat het aan de wind zou liggen vorig jaar. Die batch was gewoon super slecht. Dit jaar is die gewoon weer lekker op niveau.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
                          Tnx voor je enthousiaste verhaal en filmpje!
                          Ben weer overtuigd dat ik toch weereen TB er bij neem dit jaar!
                          Zal nl ff aan een EVO Bomber te denken na de wat mindere beruchten eerder over de Transbomber.
                          Heb allern wel een dikke ‘Maarrr’,....waar scoor je nu dan een TB voor €75.-?
                          Op dit moment niet op veel plekken ben ik bang. Welke regio zoek je?
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                            Geloof er niks van dat het aan de wind zou liggen vorig jaar. Die batch was gewoon super slecht. Dit jaar is die gewoon weer lekker op niveau.
                            Ik had vorige jaar de 2017 versie en die was gewoon hardstikke goed me keerde niks aan.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                              Op dit moment niet op veel plekken ben ik bang. Welke regio zoek je?
                              Regio Amsterdam, maar na de kerst richting Amersfoort om een (voordelig) aangeschafte Acatenango op te halen. Dus mocht jij nog een dealer weten die een TB heeft voor een aantrekkelijke prijs dan houd ik mij aanbevolen!

                              Comment


                                In Holten is ie nu voor €79,95 te krijgen maar dat is helaas iets te ver uit de richting voor je
                                Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
                                Regio Amsterdam, maar na de kerst richting Amersfoort om een (voordelig) aangeschafte Acatenango op te halen. Dus mocht jij nog een dealer weten die een TB heeft voor een aantrekkelijke prijs dan houd ik mij aanbevolen!

                                Comment

                                Working...
                                X