Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Door dit soort goeie huilerbakken wordt je gewoon hebberig van! Zit in dubio! Een karton of niet?! Het is wel gelijk 160 eurie nl.!
    Klopt maar voor 20 euro per stuk mag je niet klagen. De Sky Screamers kostte 60 euro ;)

    Comment


      #47
      HEBBBEEENN!!!! Wat een heerlijk ding. Jammer dat hij niet per karton verkrijgbaar is. En alleen via undergroundvuurwerk.nl

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
        Door dit soort goeie huilerbakken wordt je gewoon hebberig van! Zit in dubio! Een karton of niet?! Het is wel gelijk 160 eurie nl.!
        Niet in dubio zitten, gewoon een karton bestellen - heb ik ook gedaan, dadelijk ben je te laat en is ie uitverkocht en goedkoper gaat ie echt niet worden en er is niks vergelijkbaars voor die prijs op de markt!

        Comment


          #49
          Waarom een karton en dan zo twijfelen? Neem dan 4 stuks of zo.

          Comment


            #50
            6 van deze heerlijke cakes besteld.
            Gaan als finale geschoten worden eerst 2 dan 4 en finishen met 3 happy thunder 1 cakes W shape.
            Geniet er nu al van.
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #51
              3 van deze besteld

              Comment


                #52
                Maar als je deze per stuk afschiet is die dus echt saai? Zat namelijk te denken om er eerst 1 te doen en dan 3 tegelijk of kan ik beter meteen 4 tegelijk doen? Heb hem helaas niet in het echt meegemaakt.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                  Maar als je deze per stuk afschiet is die dus echt saai? Zat namelijk te denken om er eerst 1 te doen en dan 3 tegelijk of kan ik beter meteen 4 tegelijk doen? Heb hem helaas niet in het echt meegemaakt.
                  Ik vind m niet saai, want het is gewoon een heerlijke rauwe fluiter maar per 3 of 4 heb je gewoon meer actie en een heerlijke rauwe fluit waar je kippenvel van krijgt... Ik mocht die demo gelukkig meemaken en ik denk dat meerdere mensen dat kunnen beamen!

                  Comment


                    #54
                    Ik zou voor 4 gaan. Of 1 met iets ondersteunends erbij... Concerto Rosso o.i.d. in zijn eentje was het in mijn ogen te mager op de demo.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      Ik dacht 2 van deze op 'dubbele snelheid' samen met 2x Final Fate opgevolgd door 2x2 Happy Thunder Q's !

                      Comment


                        #56
                        Vindt het zelf altijd wel lekker om rustig te beginnen en uit het niets chaos...
                        Heb je vaker het wow effect! Ik bestel er iig twee, misschien drie...

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                          Ik dacht 2 van deze op 'dubbele snelheid' samen met 2x Final Fate opgevolgd door 2x2 Happy Thunder Q's !
                          Lol, bijna mijn finale, alleen vervang de Happy Thunder Q's door 2 Delicious Thunder Finale editions en ik doe deze fluitbak op gewone snelheid, leuk genoeg

                          Comment


                            #58
                            voor dat geld een prima bak .
                            geen geld voor een zootje rauwe fluiters
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #59
                              Dit eens weer eens een fijne fluitbak. Doet denken aan de Falcon.
                              Fijne rauwe fluiters!

                              Comment


                                #60
                                Wil eens een 1000 shots in 1 seconde van dit ding horen xD
                                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                                Comment

                                Working...
                                X