Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik meen deze ook bij niet underground dealers gezien te hebben.

    Comment


      #92
      De losse verkoop is blijkbaar wel mogelijk. Ik heb echter zelf niets over de nieuwe verkoopprijzen gehoord. Ik ga morgen wel even Wolff bellen en dan kijk ik gelijk of we nog underground artikelen bij kunnen bestellen.
      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
        De losse verkoop is blijkbaar wel mogelijk. Ik heb echter zelf niets over de nieuwe verkoopprijzen gehoord. Ik ga morgen wel even Wolff bellen en dan kijk ik gelijk of we nog underground artikelen bij kunnen bestellen.
        De verkoop prijzen zijn wel wat aangepast, wolff heeft ons een nieuwe prijslijst er van gemailt.
        Volgens mij heeft Mattenfreak vandaag de juiste prijzen in alle topics geplaatst.
        www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
          De verkoop prijzen zijn wel wat aangepast, wolff heeft ons een nieuwe prijslijst er van gemailt.
          Volgens mij heeft Mattenfreak vandaag de juiste prijzen in alle topics geplaatst.
          Kan inderdaad wel kloppen ja. Heb vandaag de lijst wel zien liggen, maar niet echt bekeken. Ook een idee of er nog wat bij te bestellen is als dealer?
          Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

          Comment


            #95
            Heb net met Wolff gebeld, en de underground artikelen zijn gewoon nog vol op te bestellen!
            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

            Comment


              #96
              ...maar de Return of the Phoenix was bij Wolff uitverkocht, zo werd de winkelier waar ik werk verteld!
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                ...maar de Return of the Phoenix was bij Wolff uitverkocht, zo werd de winkelier waar ik werk verteld!
                Ik heb net 2 karton besteld. Ik heb ze nog niet binnen, dus kan niet garanderen dat ik ze krijg maar het systeem geeft dus aan dat hij nog leverbaar is bij Wolff (zegt ook niet altijd alles).
                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  #98
                  Ik heb er 2 meegekregen ter vervanging van de Dynasty Collection The Flying Dutchman. Mooie deal denk ik.

                  Comment


                    #99
                    Ik heb er op de valreep ook 2 meegenomen net! Word lekker genieten denk ik zo.. en hele leuke reacties van de mensen die net in de winkel stonden in Breda: 'zo dat zijn echt grote potten' ! En dat zijn ze zeker..

                    Comment


                      Ik heb de return of the phoenix binnen (4 stuks). Degelijke cakes voor 20 euro p/s! De lont en reservelont zitten onderop de cakes (Nie zoals op de foto). Wordt een vervelende om door te verbinden vrees ik (Ik wil van 1 cake overgaan naar 3 cakes). Vanavond even klussen en kijken hoe het gaat.

                      Comment


                        Die cakes zijn groter dan ik dacht! Ziet er goed uit! Ook mooi dat ze in de losse verkoop nog te krijgen zijn!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          is deze nog ergens te koop in almere?

                          Comment


                            Bij koekange te krijgen in de losse verkoop.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Beste apparaten zeg

                              Inien iemand hem al eerder schiet dan overmorgen, graag een filmpje posten aub
                              No Pyro no Party

                              Comment


                                WAT EEN CAKES! Zo groot!

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Pheonix.jpg
Vertoningen:2
Grootte:179,2 KB
ID:	1556853
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X