Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rubro Adventures Sick Six

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    de gewone heavy legend 25 kan hier niet in zitten, aan gezien de heavy legend serie Ti salutes er tussendoor heeft, en die vind ik niet terug in het start post filmpje.

    Comment


      #17
      De Ti-salatues zitten er wel degelijk in, tenminste op de afgelopen demo van VuurwerkBull waren ze duidelijk aanwezig.

      Dit is een foto van de dummie, maandag hoop ik de echte box te kunnen aanschouwen. Deze is helaas vandaag pas geleverd en staat nog ingepakt op de pallet.

      Comment


        #18
        zijn hier al wat foto's van?
        heb hem namelijk ook besteld bij vwland steenbergen.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door jsboz Bekijk bericht
          zijn hier al wat foto's van?
          heb hem namelijk ook besteld bij vwland steenbergen.
          Bij deze wel ;)

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	10863502_882722148426896_893426476_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,5 KB
ID:	1552532

          Comment


            #20
            Ja, we hebben vandaag een doosje uitgepakt. Zoals meerdere Rubro cakes zijn ze tegenwoordig verpakt in een doos.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2607.jpg
Vertoningen:1
Grootte:182,2 KB
ID:	1552533
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2606.jpg
Vertoningen:1
Grootte:201,0 KB
ID:	1552534
            Vuurwerk voor liefhebbers!

            Comment


              #21
              Ziet er aangenaam uit. kan je ook bevestigen of het de hl cakes zijn ?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                Ziet er aangenaam uit. kan je ook bevestigen of het de hl cakes zijn ?
                Zitten geen labels om verder, dus dat zal pas bekend zijn op 1 januari denk ik.
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #23
                  Volgens Rubro zijn ze gebaseerd op de HL reeks. Verder zullen we de straat ervaring moeten afwachten.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #24
                    zijn idd gebaseerd op de HL reeks, ben nu niet op de zaak, maar er staat op de doos het volgende ( of iets in die trand iig)

                    753 2x
                    753-1 2x
                    753-2 2x
                    En 753 is het nummer van de HL25
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      #25
                      Als ik het goed begrijp is het een gebasseerde heavy legend 25 product, alleen hier betaal je 8,50 voor en moet je er 6 nemen en een losse hl 25 kost 14,50?

                      Dan is de keus voor mij snel gemaakt

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                        Als ik het goed begrijp is het een gebasseerde heavy legend 25 product, alleen hier betaal je 8,50 voor en moet je er 6 nemen en een losse hl 25 kost 14,50?

                        Dan is de keus voor mij snel gemaakt
                        Vind het maar vreemd dan komt deze bak toch totaal niet meer over met eerder getoonde beelden.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #27
                          Misschien haal ik hem er wel gewoon bij en dan zien we wel hoe het uitpakt.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                            Misschien haal ik hem er wel gewoon bij en dan zien we wel hoe het uitpakt.
                            Denk dat ik hetzelfde doe, ben allang door me budget heen maar vind 50 euro te goedkoop om te laten staan

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                              Denk dat ik hetzelfde doe, ben allang door me budget heen maar vind 50 euro te goedkoop om te laten staan
                              Waar ga jij die halen mike?, vuurwerkdumper heeft hem ook zag ik. Ed raket dan? En wat is prijs verschil?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                                Waar ga jij die halen mike?, vuurwerkdumper heeft hem ook zag ik. Ed raket dan? En wat is prijs verschil?
                                Ed raket vraagt er €49,50 voor, als ik het goed heb was de vuurwerkdumper wat duurder. Dus voor mij gaat het bij Ed worden.

                                Edit: vuurwerkdumper is €57,50

                                Comment

                                Working...
                                X