Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rubro Adventures Sick Six

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik heb hem ook gehaald, kon hem toch niet laten liggen voor het geld.

    Comment


      #47
      Als je de lont wat verder uittrekt door de kaft heen kom je roze visco tegen. Als je ze daarmee aan elkaar verbind is hij naadloos.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
        Als je de lont wat verder uittrekt door de kaft heen kom je roze visco tegen. Als je ze daarmee aan elkaar verbind is hij naadloos.
        Roze visco is het eindecvan een cake dus praat jij over het uittrekken van reserve lont

        Comment


          #49
          Alle hoofd en reservelonten gaan over op roze visco voordat hij de cake in gaat.
          Je moet ze natuurlijk niet uit de tubes trekken maar alleen door de kaft heen.

          Comment


            #50
            buren hadden deze, ik kan hem me niet meer goed voor de geest halen maar wat ik herinner is dat het goede potjes zijn voor in de vooravond met normale effectgrootte

            Comment


              #51
              Deze neem ik dit jaar weer. Zeer goede prijs/kwaliteit. En hij presteerde gewoon goed.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #52
                Leuke bak, veel salvo's!

                Comment


                  #53
                  Prima product, boven verwachting goed. Volgens jaar zeker weer.

                  Comment


                    #54
                    Top product voor een mooie prijs

                    Comment


                      #55
                      Dit was echt een toppertje, had zo mijn twijfels. Kwam gewoon exact overeen met het chinafilmpje.

                      Comment


                        #56
                        Hier ook tevreden over. Mooie salvos en redelijke boeketten voor 15 gram per shot.

                        Comment


                          #57
                          Deze heeft mij positief verrast, lekkere salvos en een heerlijk tempo. Heb hem zelfs om 00.00 gestookt en kwam voornamelijk door eerder genoemde punten prima mee!

                          Comment


                            #58
                            Hier ook dik tevreden over. Ik had nog geen ervaring met doorlonten, had gewoon de reservelonten aan de hoofdlonten verbonden met schilderstape en dat iets naar beneden gedrukt, werkte prima.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
                              Hier ook tevreden over. Mooie salvos en redelijke boeketten voor 15 gram per shot.

                              De sick six bevat 6,7 gram per schot, 1008 gram totaal, 168 gram per cake.

                              Comment


                                #60
                                Had dit niet verwacht, voor 50 euro was dit een top doos. Volgend jaar weer.

                                Comment

                                Working...
                                X