Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jou budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    dus met vergelijking 2013-2014 is mijn uitgave dit jaar 250,00 hoger

    Comment


      ben bij zena maaseik geweest en voor die kortingen die ze daar gaven kon ik het niet laten liggen daar zat geen knalspul bij

      Comment


        Ik verwacht dat ik ook veel hoger ga.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
          Dat is nog is een openings post hier op het forum, ben benieuwd naar je nadere verklaring! wat heb je dan al aangeschaft en besteld? 2000 euro uitgegeven! flink bedrag

          Gezien de mooie lijsten die je afgelopen jaren had, kunnen we stellen dat er iemand is met nog mooiere lijsten hehehe

          Comment


            Ik ga ook nog geen bedrag noemen,maar 1ebestelling is er al uit met dank aan vuurwerkhuizen.
            en ben ook al in olen geweest omdat op vakantie was in de buurt en met die kotingen denk ik dat dit een jaarlijkse trip gaat worden haha
            Now your rocking with the best!

            Comment


              Ja dat denk ik ook! maar 2000 euro uitgegeven aan vuurwerk in de eerste maand van het jaar is nog al wat :P dus ben gewoon erg benieuwd.. tis natuurlijk makkelijk te typen die extra nul :P
              Over mijn eigen budget van dit jaar... tja dat hou ik nog even voor me!

              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
              Gezien de mooie lijsten die je afgelopen jaren had, kunnen we stellen dat er iemand is met nog mooiere lijsten hehehe
              075 zaantjee

              Comment


                een bedrag noemen heeft echt geen zin zolang er geld in me zak zit word het toch alleen maar meer.
                dus wil het nog wel eens uit de klauwen lopen :P

                Comment

                Working...
                X