Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Gigant Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    gerrit, is er geen we like it te krijgen in groningen of kijk ik er over heen? zou hier graag een paar van bestellen

    Comment


      #62
      Hallo

      In Leeuwarden heb ik ze al binnen. Ik ga Michael wel even voor je vragen.

      Met knallende groet,

      Gerrit

      Comment


        #63
        bedankt, heb ze nu via de vuurwerkmania site besteld, kon ze dan ophalen. hoop dat ze dan wel binnen komen

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Kom ik weer 'ns met m'n nostalgie naar goeie ouwe vuurwerktijden (en iemand gaat nu lachen...): is de inhoud van dat Big Bang pakket echt zoals op deze foto?!

          Check 'ns in je bunker ajb? (al jaren on the hunt naar die zwermpotten)

          Comment


            #65
            Die zou ik ook heel graag nog eens willen kopen met deze labels.

            Comment


              #66
              Stond gister om 8:00 voor een dichte deur. Afhaaltijd op de bon was juist, op de deur was echter een briefje geplakt geopend vanaf 9:00. Beetje pissig vertrokken en om 8:15 weer op goed geluk heen gegaan. Gelukkig was de crew er inmiddels ook en kon mn kartonnetje meenemen. Eind goed al goed.

              Comment


                #67
                Altijd gezellig druk hier, als een van de oudste adresjes (met Dik) van Groningen (meen ik). Grote collectie van goeie merken, stond nog veel Hardix te koop ook, naast het Vuurwerkmania/Evolution/VIP geweld. Snel geholpen aan een Happy Thunder Q en Schuurmans-leftover Big Bang pakket met ouwe zwermpotjes als Green Bamboo etc! Ik dus weer tevreden met één van m'n jaarlijkse vaste adresjes

                Comment


                  #68
                  * de webshop blijft het gehele jaar geopend waarbij de hoogste kortingen gegeven worden in het begin van het jaar en deze worden naarmate we 1 december naderen afgebouwd naar de dan geldende prijzen en kortingen. (vb: Russische Roulette koste 2014 € 29,95 gaat nu in januari voor 60% korting weg, februari 55%, maart 50%, ect.. (opmerking : nu betalen en mag pas tijdens een van de 3 verkoopdagen afgehaald worden!)



                  binnenkort zullen we de webwinkel hierop aanpassen .
                  Goh, had ik dat maar eerder geweten!

                  Comment


                    #69
                    jeetje! hier net zo waar las u dit?!
                    Brrrap, lekker knallen

                    Comment


                      #70
                      Is al oud bericht gok ik...
                      Website werkt ook niet echt naar behoren..

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
                        jeetje! hier net zo waar las u dit?!
                        gewoon hier op de webshop homepage https://groningen.webshop.vuurwerkpos.nl/

                        Comment


                          #72
                          zat op de site te kijken maar hoe kan ik bestellen op de site

                          Comment


                            #73
                            Niet meer, dat hebben zij heel verstandig blijkbaar gauw uitgeschakeld maar wachten tot 'ie weer open gaat

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Niet meer, dat hebben zij heel verstandig blijkbaar gauw uitgeschakeld maar wachten tot 'ie weer open gaat

                              Hallo,

                              www.vuurwerkkarton.nl is open.

                              Met knallende groet,
                              Gerrit

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                                Hallo,

                                www.vuurwerkkarton.nl is open.

                                Met knallende groet,
                                Gerrit
                                persoonlijn zou ik dan voor de Kosmos gaan en China by night. mooie aanbiedingen helaas geen budget dit jaar :-(
                                Brrrap, lekker knallen

                                Comment

                                Working...
                                X