Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Gigant Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hallo,

    www.vuurwerkkarton nog 2 dagen in de lucht.

    Gr Gerrit

    Comment


      #77
      KLeine bestelling opgehaald vandaag, dolblij met m'n nostalgische meterpakket!

      Comment


        #78
        voor het 2e jaar op rij zeer slecht behandeld. Er was een fout in de bestelling, wat ik netjes via mail en via pb op vwc heb gemeld maar geen reactie gekregen op mail enkel via pb een bericht dat ze het door zullen geven. Krijg ik vandaag te horen ja meneer ik ga niet over de mail en het personeel heeft niet de moeite genomen om je te antwoorden. Had je maar moeten bellen...?! Dit omdat hun een fout maken en niet ik? Zelfs geen vervanger niks..nee meneer je mag je geld terug en anders niet. Toch maar eens nadenken of ik hier nog wel terug wil komen.

        Comment


          #79
          Gerrit, gaat vuurwerkgigant Groningen dit jaar pangu verkopen? Zo ja, komen er ook nog acties op vuurwerkkarton.nl?

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
            Gerrit, gaat vuurwerkgigant Groningen dit jaar pangu verkopen? Zo ja, komen er ook nog acties op vuurwerkkarton.nl?
            Hallo,

            Vuurwerkkarton ben ik mee gestopt. Hiervoor heb ik nu megavuurwerkfreaks.nl.
            Echter dit is alleen in Leeuwarden af te halen.
            Ik ben eigenaar van Mega vuurwerk Leeuwarden en Michael van mega vuurwerk Groningen.
            Ik weet nog niet of Groningen Pangu gaat verkopen.
            Ik wil niets te maken hebben met verhalen zoals hierboven door Issie verteld.
            Daarom heb ik dus de website megavuurwerkfreaks voor mijzelf opgezet.Ik wil
            elk probleem groot of klein netjes oplossen met mijn klanten.

            Groetjes Gerrit

            Comment


              #81
              Duidelijk, bedankt voor de toelichting!

              Comment


                #82
                Is die webshop nou al actueel? Zie echt helemaal nergens een jaartal zo gauw geen nieuwe producten, heel veel is uitverkocht maar ik kan wel bestellen?

                Comment


                  #83
                  Nog weinig activiteit bij deze winkel te bekennen! Website ziet er nog hetzelfde uit en de winkel ziet er al net zo verlaten uit. Misschien te veel klanten verloren aan de vuurwerklandoutlet?

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
                    Nog weinig activiteit bij deze winkel te bekennen! Website ziet er nog hetzelfde uit en de winkel ziet er al net zo verlaten uit. Misschien te veel klanten verloren aan de vuurwerklandoutlet?
                    Hallo,

                    De winkel is van binnen totaal veranderd.Deze winkel van binnen herken jij niet meer terug.
                    Dit jaar een nieuwe eigenaar op deze winkel.
                    De website mega-vuurwerk.nl gaat waarschijnlijk morgen online.
                    De oude komt te vervallen.Op deze site kan je kiezen voor afhaal in Leeuwarden 2 locaties of Ulgersmaweg Groningen.
                    De winkel gaat open op 19 december.

                    Gerrit
                    Laatst aangepast door geerit999; 1 December 2016, 09:45.

                    Comment


                      #85
                      Gerrit, wordt de China by night niet verkocht via mega-vuurwerk.nl? Op de freak pagina staan 84 in voorraad.

                      Comment


                        #86
                        Gerrit, toevallig nog thunderkings van katan van 2013 of nog ouder? Daar heb ik veel belang bij, ook wel een heel karton. Moet wel dat productie jaar zijn en niet 2014
                        In de crackling chry wolken.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
                          Gerrit, wordt de China by night niet verkocht via mega-vuurwerk.nl? Op de freak pagina staan 84 in voorraad.


                          Hallo,

                          Zijn ook heel veel besteld via mail verkeer met mij,daarom niet op de site. Wij hebben veel meer items dan op de site staat.In Leeuwarden werk ik met ongeveer 225 artikelen.
                          In Groningen weet ik het nog niet, zijn we mee bezig.


                          Met knallende groet,

                          Gerrit

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door EuFirework Bekijk bericht
                            Gerrit, toevallig nog thunderkings van katan van 2013 of nog ouder? Daar heb ik veel belang bij, ook wel een heel karton. Moet wel dat productie jaar zijn en niet 2014
                            Hallo,

                            Nee alleen 2014.

                            Gerrit

                            Comment


                              #89
                              Hallo,

                              Onze nieuwe website is online. mega-vuurwerk.nl

                              Gerrit

                              Comment


                                #90
                                Mwah, de uitstalling van alles was nog vrijwel hetzelfde alleen de balies waren veranderd. Geen overzichtelijk verschil van losse verkoop of bestelling afhalen ofzo maar met de rust van nu liep het gewoon goed.

                                Naast wat restant VDN ook vrijwel alle boxen en wat cakes van Pangu.

                                Comment

                                Working...
                                X