Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik ook hier vandaag gehaald. Topservice! Nieuwe vaste klant er bij!
    -Step outside the box to see the real picture-

    Comment


      Weer genoten van een gezellige periode bij Kuiper. Leuk om weer wat freaks gesproken te hebben. Hopelijk tot volgend jaar!

      Comment


        HIer dit jaar ook weer geweest, een partijtje vuurwerk opgehaald en goed bevallen! Bedankt en tot in december!

        Comment


          Komt er dit jaar nog een zomeractie?
          There is no such thing as enough fireworks.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
            Komt er dit jaar nog een zomeractie?
            Net als vorig jaar ook dit jaar geen zomeractie

            Comment


              Is er al wel een datum bekend voor de demo ?
              Kan ik die vast vrij vragen.

              Comment


                Vrijdag 14 december, 19.00u!

                Comment


                  Hopelijk hier eens bij aanwezig, zoals het er nu uit ziet kan ik die datum.
                  Gaat in de agenda.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Johan kan als het niet te ingewikkeld is, eventueel ook de Rambam 3.0 worden toegevoegd? Is net iet's makkelijker qua puzzelen,als het lijstjes tijd is lol. Wel mooi altijd,dat jou smaak goed vertegenwoordigd is. Alleen ik moet dan soms echt worstelen,met wat moet ik nou whahah.

                    Colorful City,On The Beat,Heavy Shields,Color Strike,en Dragon Box 3,zag ik allemaal wel staan. Ook allemaal mooi De Colorful City,is nog steeds bloedje mooi,alleen 2 x spinning tails. On The Beat,ook erg mooi,alleen veel strobing willows,en een paar mindere effecten. Color strike,fan-shape is lastig bij mij in de straat,ook niet alle kleuren combi's even mooi. Heavy Shields,de mines kunnen stukken beter,ook qua felle kleuren,niet helemaal geweldig. Dragon Box 3,die spider/floss cake,en die spinning tail cake,maken het net niet perfect. Rambam 3.0,heeft dat effect tussendoor. Wat wel mooi is,alleen eigenlijk net niet past,en de finale. Maar qua kleur,en hij zou op zijn best zijn. Dan is dat qua kleuren en strobe,toch wel echt een hardloper. Denk dat veel anderen,er ook wel blij mee zullen zijn. ;)
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      14 december is vast genoteerd! Muk bij zijn.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
                        Johan kan als het niet te ingewikkeld is, eventueel ook de Rambam 3.0 worden toegevoegd? Is net iet's makkelijker qua puzzelen,als het lijstjes tijd is lol. Wel mooi altijd,dat jou smaak goed vertegenwoordigd is. Alleen ik moet dan soms echt worstelen,met wat moet ik nou whahah.

                        Colorful City,On The Beat,Heavy Shields,Color Strike,en Dragon Box 3,zag ik allemaal wel staan. Ook allemaal mooi De Colorful City,is nog steeds bloedje mooi,alleen 2 x spinning tails. On The Beat,ook erg mooi,alleen veel strobing willows,en een paar mindere effecten. Color strike,fan-shape is lastig bij mij in de straat,ook niet alle kleuren combi's even mooi. Heavy Shields,de mines kunnen stukken beter,ook qua felle kleuren,niet helemaal geweldig. Dragon Box 3,die spider/floss cake,en die spinning tail cake,maken het net niet perfect. Rambam 3.0,heeft dat effect tussendoor. Wat wel mooi is,alleen eigenlijk net niet past,en de finale. Maar qua kleur,en hij zou op zijn best zijn. Dan is dat qua kleuren en strobe,toch wel echt een hardloper. Denk dat veel anderen,er ook wel blij mee zullen zijn. ;)
                        Er zijn voorlopig geen plannen om deze in het assortiment op te nemen.

                        Comment


                          Vrijwel het gehele assortiment is inmiddels online te vinden op de website

                          Comment


                            miscshien is het al eerder gevraagd. maar Redwire is bij jullie niet te koop? Zie dat Lesli er ook uit is namelijk...
                            Of zijn er nog wel dingen mogelijk
                            greetzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              Het is RedWire of Zena. Wij hebben gekozen voor Zena.

                              Comment


                                10% korting op klein knal- en siervuurwerk tot en met 28 oktober.

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1540067292455.jpg
Vertoningen:1
Grootte:308,7 KB
ID:	1567620

                                Comment

                                Working...
                                X