Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja, de special boxen van Katan zijn zeer welkom, en vooral de special4

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
      Leuk assortiment tot nu toe Johan! Alleen Fireworks for All,Pangu en Funke nog afwachten. Komen erg nog dingen bij,qua katan,wolff en Rubro? Erg blij met Magnum trouwens!
      Er wordt nog druk gewerkt aan het assortiment!

      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
      Ja, de special boxen van Katan zijn zeer welkom, en vooral de special4
      Thanx voor de tip Ga ik meenemen!
      Laatst aangepast door Pyroguy; 28 September 2019, 22:41.

      Comment


        Johan, hebben jullie nog een voorraadje Eccentric Shots batch 2018 liggen die jullie uitleveren wanneer je ze nu besteld?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door cycloon65 Bekijk bericht
          Johan, hebben jullie nog een voorraadje Eccentric Shots batch 2018 liggen die jullie uitleveren wanneer je ze nu besteld?

          PM gestuurd

          Comment


            Ik ben er zelf nog niet eerder geweest, maar toch ben ik al erg enthousiast. Het contact verloopt soepel en aan meedenken en meebewegen geen gebrek!

            Comment


              Johan, de Sky Explorer (Compound) van Wolff komt niet in jullie assortiment?
              Dat lijkt mij namelijk best een toffe bak met die mines.

              Eddy.
              Waar rook is, is vuurwerk.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
                Johan, de Sky Explorer (Compound) van Wolff komt niet in jullie assortiment?
                Dat lijkt mij namelijk best een toffe bak met die mines.

                Eddy.
                Zat ik inderdaad erg over te twijfelen.
                Ik PM je even
                Laatst aangepast door Pyroguy; 6 October 2019, 12:39.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                  Zat ik inderdaad erg over te twijfelen.
                  Ik PM je even
                  Top!
                  Verder erg goed assortiment. Goed uitgebalanceerd met voor elk wat wils.
                  Ook een mooie collectie singleshots waar ik al een beetje van gesnoept heb.

                  Eddy.
                  Waar rook is, is vuurwerk.

                  Comment


                    Wij werken niet met de Magnum vuurwerk website, maar voeren wel een deel van het assortiment van Magnum. Graag laten wij ook onze trouwe klanten gebruik maken van een gave korting, gelding vanaf vandaag tot en met aanstaande zaterdag. Vanavond meer hierover
                    Mensen die al Magnum besteld hebben komen we tegemoet met aan gave toevoeging aan de bestelling

                    Comment


                      Wanneer maken jullie de rest van het assortiment bekend? Funke, Pangu en eventueel nog wat in de collecties welke al zijn aangevuld?
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                        Wanneer maken jullie de rest van het assortiment bekend? Funke, Pangu en eventueel nog wat in de collecties welke al zijn aangevuld?
                        Alles staat voor zover mogelijk online. Funke blijft nog even spannend, vooralsnog is nog niet bekend of / wat er daarvan binnen komt.

                        Mocht je iets missen, PM me gerust, er is heel veel mogelijk

                        Comment


                          Via de coupon MAGNUM2019 kun je profiteren van een extra korting op Magnum (en Broekhoff), als introductiekorting.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Via de coupon MAGNUM2019 kun je profiteren van een extra korting op Magnum (en Broekhoff), als introductiekorting.
                            Mooie korting, daar vandaag of morgen maar eens gebruik van maken.

                            Edit: done!
                            Laatst aangepast door bonzo26; 22 October 2019, 20:26.

                            Comment


                              de toevoeging word automatisch bij je bestelling gedaan als je het ophaald? of moet ik hier nog een melding van maken als ik het ophaal.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door freddie Bekijk bericht
                                de toevoeging word automatisch bij je bestelling gedaan als je het ophaald? of moet ik hier nog een melding van maken als ik het ophaal.
                                Wordt automatisch geregeld!

                                Comment

                                Working...
                                X