Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Next-Generation] 3 hot 2 handle!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Next-Generation] 3 hot 2 handle!

    Artikelnummer: 919
    Artikelnaam: 3 hot 2 handle!
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 3x5schots
    Effectomschrijving: Brand je niet aan deze 3 heetgebakerde potten met hun zilveren palmbomen met groene glitters, dragon eggs en brocade crown effecten. Dit koffer-assortiment zal de temperatuur tot grote hoogte doen stijgen.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: 14,95


    O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door pyroboy; 23 December 2010, 23:52.

    #2

    Comment


      #3
      Lijkt me een erg leuk pakketje voor die prijs. Hopen dat de effecten goed uitkomen.

      Comment


        #4
        Weet je wat ik denk, dat dit nieuwe versie van Some Like it Hot is.

        Edit: Alhoewel, nu ik de prijs zie lijkt het me toch van niet

        Comment


          #5
          ziet er niet slecht uit . en voor die prijs zou ik het gewoon proberen
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #6
            Ben net terug van de vuurwerkverkoop-cursus in Ede..
            en dit is inderdaad het product dat Lesli ziet als de vervanger van de Some Like it Hot.

            Dit pakket valt namelijk nu ook binnen Next-Generation Special Edition!

            Comment


              #7
              Ok maarrr, is het wat?
              VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

              Comment


                #8
                ik durf het niet te zeggen;) .. het is niet geschoten op de demo.
                Het enige dat ik je kan mededelen is dat het een heel klein pakketje is;)

                Comment


                  #9
                  erg klein dus ik moet me voorstelling zoals de grote van mc thunder of next night blitz?
                  of zit hij dichter bij desperado of bubble

                  Comment


                    #10
                    15 euro voor 3 cakes? Wel leuk dat er weer budget cake's komen bij lesli.

                    Niemand weet zeker hoeveel shots?

                    Comment


                      #11
                      Bij diverse dealers zag ik ook een prijs van 17,50 bij dit pakket ..

                      Comment


                        #12
                        Wordt alleen door boerenbond/Welkoop verkocht, dus de prijs is overal hetzelfde. Pakket is wel aanzienlijk kleiner dan some like it hot, te zien aan het handvat.
                        Laatst aangepast door Blitzzz; 11 November 2009, 15:17.

                        Comment


                          #13
                          Weet iemand of de vuurwerkfolder boerenbond/welkoop er al is?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Patronenvuurwerk Bekijk bericht
                            Weet iemand of de vuurwerkfolder boerenbond/welkoop er al is?
                            De dummy's komen zo ongeveer deze week binnen bij alle winkels.. want ik ga de etalage vanaf vrijdag inrichten.
                            De folders komen zo ongeveer eind november bij ons binnen.. dus zullen ook dan ongeveer in de winkel gelegd worden.
                            Vaak worden ze rond 5dec een keer langs de deuren gebracht!

                            Comment


                              #15
                              Oke maar ik hoor overal iets anders bij onze welkoop zeiden ze mischien deze week en de andere verkoper zegt volgende week etc..
                              Laatst aangepast door Patronenvuurwerk; 18 November 2009, 18:43. Reden: andere post

                              Comment

                              Working...
                              X