Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Next-Generation] 3 hot 2 handle!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Als ik de foto zo bekijk, dan denk ik aan de Master Li potjes.... De prijs komt ook redelijk overeen, die was € 4,95 per stuk.

    Leuke kleine 5 shots potjes met flinke boeketten.

    Master Li
    Meer informatie over de Master Li
    Importeur Lesli Vuurwerk
    Collectie Overig
    Artikelnaam Master Li
    Artikelnummer 150
    Adviesprijs € 4,95
    Aantal shots 5
    Effect beschrijving Zeer felle 5 schots knalkomeet in 3 effectvariaties. Dragon eggs, gold palm tree met dragon eggs en colourful palm tree.

    Comment


      #17
      Geen filmpjes van dit product om mischien een beeld te krijgen?>

      Comment


        #18
        Filmpje van één master li potje

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #19
          opzich wel vet maar wel heel kort!
          Bedankt voor het posten!

          Comment


            #20
            Hieronder zie je twee foto's van dit pakketje, dat ik vandaag heb neergezet in de dummy-etalage op mijn werk.

            Het gaat hier denk ik inderdaad om een soort master Li potjes, aangezien het 3 5-shots potjes zijn!





            Comment


              #21
              zien er nog redelijk uit morgen even kijken in de dummy etalage bij de plaatselijke welkoop

              Comment


                #22
                3 hot 2 handle! - van 24.95 VOOR 17.95
                Brand je niet aan deze 3 heetgebakerde potten met hun zilveren palmbomen met groene glitters, dragon eggs en brocade crown effecten. Dit koffer-assortiment zal de temperatuur tot grote hoogte doen stijgen.

                is het de moeite waard?

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door joajoa Bekijk bericht
                  3 hot 2 handle! - van 24.95 VOOR 17.95
                  Brand je niet aan deze 3 heetgebakerde potten met hun zilveren palmbomen met groene glitters, dragon eggs en brocade crown effecten. Dit koffer-assortiment zal de temperatuur tot grote hoogte doen stijgen.

                  is het de moeite waard?
                  Dat weet niemand.. ze zijn nieuw dit jaar.
                  Het is absoluut het proberen waard als ik de effectbeschrijving zie.. en ook met het idee dat ze neigen naar de Master Li potjes, heb ik hiervan dit jaar 2 pakketten besteld.

                  Comment


                    #24
                    deze heb ik in de boerenbond gezien de potjes is heel klein.

                    Comment


                      #25
                      Maakt niet uit ze knallen relijk als ze op de master li potjes lijken;)
                      auto alarm gaat er zelfs van af!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
                        Filmpje van één master li potje

                        movie
                        `Kort maar krachtig. Zie je niet vaak, zulke mooie multicolor palmen

                        Comment


                          #27
                          ja potjes zijn wel klein, ben vandaag bij de boerenbond geweest. heeft niemand een filmpje hiervan? want ik twijfel nog of ik ze wil kopen

                          Comment


                            #28
                            Vadaag bij de welkoop, werd er mj verteld dat dit de opvolger van Some Like It Hot is. Moet ik toch zeggen dat het qua formaat en schoten achteruit gegaan is. Qua effect?
                            www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                            Comment


                              #29
                              Als het echt om vergelijkbare potjes gaat als master li, wat er wel op lijkt dan vind ik het niet echt een aanrader. Met de Master Li potjes is helemaal niets mis, maar voor deze prijs is het gewoon te duur en kan je beter andere potten met een groter kaliber voor een vergelijkbare prijs.

                              Comment


                                #30
                                Blitzz noem is een paar andere potten met vergelijkbare prijs dan?

                                Comment

                                Working...
                                X