Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer op 31 december en 1 januari

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hier hadden we eind van de middag een heleboel mist, begin van de avond ook. Godzijdank trok het later weer weg! Heb doodsangsten uitgestaan

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
      Te koud ? wel leven in NL mag van mij wel weer hetzelfde weer als vorig jaar wezen. Mischien iets minder mist maar dat was ook netjes weg hier rond een uurtje of 6

      Als je met korte broek wil stoken moet je naar Fallas gaan ;)
      Ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont, maar het was hier echt tussen de -2 en 4 graden. Dat stoken verkloot dan echt je vingers, waardoor je ze helemaal niet meer kan bewegen. En dat vind ik *** ja:P

      Zelfs handschoenen zonder vingertoppen hielpen niet.

      Comment


        #48
        Achja hoort erbij Woon zelf in het Noorden het topje van Drenthe bijna. Was hier minstens zo koud volgensmij
        Gerwin

        Comment


          #49
          Paar graden onder nul, zonder neerslag en niet te veel wind, is voor mij ideaal

          Comment


            #50
            Het belangrijkste is dat we dit jaar gewoon net zo perfect weer moeten hebben als vorig jaarwisseling. Het zou nog mooier kunnen door iets warmer maar dan vergroot de kans op neerslag enzo! dus vorig jaar was perfect laten we hopen dat het dit jaar droog blijft en windstil!!!!! dus van mij mag het lekker koud worden...dan maar ingepakt als een michelinne mannetje.

            En tegen die vingers ver*****n kun je altijd pyrotorches en veiligheidslont gebruiken in plaats van aanstekers !!! voor wat hoort wat zegt moeder natuur !!!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
              Het belangrijkste is dat we dit jaar gewoon net zo perfect weer moeten hebben als vorig jaarwisseling. Het zou nog mooier kunnen door iets warmer maar dan vergroot de kans op neerslag enzo! dus vorig jaar was perfect laten we hopen dat het dit jaar droog blijft en windstil!!!!! dus van mij mag het lekker koud worden...dan maar ingepakt als een michelinne mannetje.

              En tegen die vingers ver*****n kun je altijd pyrotorches en veiligheidslont gebruiken in plaats van aanstekers !!! voor wat hoort wat zegt moeder natuur !!!
              Windstil lijkt mij niets, de rook blijft dan hangen. Een lichte bries zou perfect zijn

              Comment


                #52
                Helemaal geen wind zou perfect zijn. En dan nog een paar graden vriezen met hele lichte sneeuwval.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Asian Thunder Bekijk bericht
                  Helemaal geen wind zou perfect zijn. En dan nog een paar graden vriezen met hele lichte sneeuwval.
                  Helemaal geen wind is helemaal NIET goed, zoals boven je gezegd: de rook blijft dan hangen ... En liever ook geen sneeuw, kan je lontje weer vanuit gaan.

                  Doe mij maar heel licht windje, en een graadje of`10c, geen regen of sneeuw.
                  Fallas 2011

                  Comment


                    #54
                    wat een mooie verhalen:P ik hoop ook gewoon 2 graatjes onder nul lekker vuurwerk afsteken overdag en af en toe naar binnen om een lekkere warme chocolademelk te drinken en savonds gewoon een klein beetje wind geen neerslag en dan ben ik tevreden!

                    Comment


                      #55
                      paar graden vorst, beetje wind, heldere hemel en een laag sneeuw van 10 cm. Het vuurwerk wordt dan schitterend weerkaatst door het sneeuw.........ach we blijven dromen

                      Comment


                        #56
                        Als het koud is, brand je aansteeklont dan op je hand dan heb je hem zo weer warm . Maar rond de 2/3 graden is goed, windkracht 2. En geen ijsel op 30 december anders ga je weer op je plaat .
                        "I came in like a crackling ball."

                        Comment


                          #57
                          Rond het vriespunt zou mooi zijn. Het moet geen 13 graden zijn dat vind ik dan weer geen sfeer hebben. Omdat het toch eind december is moet het ook wel zijn zoals het normaal is in het jaar. Geen neerslag, dat zou zonde zijn. Zelfs sneeuw zou het kunnen verpesten. Vuur en water gaat niet samen, en als je vuurwerk en regen met elkaar combineerd weet ik wel zeker dat de regen de overhand heeft in zo'n situatie.

                          Vorig jaar was het erg beroerd met de mist. Rond een uur of 1 begon het hier met de elende. Gelukkig was grotendeels van het vuurwerk bij mij al in de lucht verdwenen maar daardoor heb ik niet al het vuurwekr kunnen afsteken (ook om het feit dat ik gewoon te veel had hehe).

                          Comment


                            #58
                            rond vriespunt, helder, droog, windkracht 1 of 2, 's avonds ff een harde wind zodat alle rook wegwaait en dan om 9 uur weer windkracht 2 ofzo.

                            Comment


                              #59
                              ik hoop het zelfde als als de meeste hier.
                              koud droog beetje wint.
                              wel hoop ik dat het rond een uur of 4 gaat sneeuwe of regenen zodat al het nog niet afgegaande/opgeruimde vuurwerk lekker onbruikbaar word.
                              zodat kinderen nix meer hebben aan zoeken.

                              Comment


                                #60
                                Op http://www.knmi.nl > Verwachtingen > kan je wel de Verwachtingen van de komende 5 dagen zien.
                                Dus als je die site in de gaten houd rond december dan komt het goed
                                Laatst aangepast door RIK777; 23 October 2009, 02:16.

                                Comment

                                Working...
                                X