Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer op 31 december en 1 januari

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hoop dit jaar echt dat het soms gaat sneeuwen op 31 december, om nóg meer een kerst/winter/oud & nieuw gevoel te krijgen.

    Comment


      #32
      ik hoop geen sneeuw, je krijgt natte schoenen en voeten bijv. En knallen klinken minder hard in sneeuw. En ga jij maar is een mat uitrollen in de sneeuw, of nog erger, gesmolten sneeuw.
      Dan gaat de helft niet af denk ik. Ik weet wel dat je hem ook op kan hangen enz.
      Maar beter is het gewoon koud droog winterweer met een zonnetje
      Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

      Comment


        #33
        Als het maar niet regent, vind ik het goed, :d

        Comment


          #34
          Afgelopen jaar waarschijnlijk één van de beste jaren gehad, wat betreft het weer. Droog, licht vriezen en niet bewolkt. In de avond had er iets meer wind mogen staan, ivm vorming mist.

          Dit jaar teken ik dus weer voor het weer van afgelopen jaar!!!!
          Groeten...:)

          Comment


            #35
            Helemaal mee eens! Het kon bijna niet beter inderdaad. Hopen op een herhaling van zetten dit jaar .
            Geen neerslag en vooral niet teveel wind, de rest is allemaal zo erg nog niet.
            Denk bijvoorbeeld even aan 2006-2007. Toen een dikke 8BFT, soms zelfs 9BFT op de kusten en tot diep landinwaarts zware windstoten achter een koufront wat in het begin van de nieuwjaarsnacht een flinke plens regen veroorzaakte (zeer ongelukkige timing voor grote delen van NL). Ik probeer die jaarwisseling qua weer maar zsm te vergeten .
            Laatst aangepast door dabombe; 14 October 2009, 16:47.

            Comment


              #36
              Als het zulk weer op 31 december is als hier vandaag dan doe ik het ervoor hoor. Strak blauwe lucht, klein windje, lekker koud.

              Comment


                #37
                Ik vond het te koud vorig jaar. En heb een naar gevoel voor dit jaar:(

                Comment


                  #38
                  Te koud ? wel leven in NL mag van mij wel weer hetzelfde weer als vorig jaar wezen. Mischien iets minder mist maar dat was ook netjes weg hier rond een uurtje of 6

                  Als je met korte broek wil stoken moet je naar Fallas gaan ;)
                  Gerwin

                  Comment


                    #39
                    Als het weer koud wordt. dan zet ik de vuurkorf weer buiten
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #40
                      Vorig jaar hebben wij hier iets bizars meegemaakt weet niet of er meerdere waren die dit hadden maar goed. Het begon savonds de mist begon beetje aan te trekken en baalde al dacht verdomme die mist weer. Toen uiteindelijk hele dikke mist waar ik serieus bijna wel van kon huilen dacht dat word nooit meer wat:(. Maar toen zo rond half 11 savonds trok alles opeens weer open en was het om 12 uur perfect weer heel raar meerdere die dit hadden???

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
                        Vorig jaar hebben wij hier iets bizars meegemaakt weet niet of er meerdere waren die dit hadden maar goed. Het begon savonds de mist begon beetje aan te trekken en baalde al dacht verdomme die mist weer. Toen uiteindelijk hele dikke mist waar ik serieus bijna wel van kon huilen dacht dat word nooit meer wat:(. Maar toen zo rond half 11 savonds trok alles opeens weer open en was het om 12 uur perfect weer heel raar meerdere die dit hadden???
                        Wat je hier aanhaalt klopt inderdaad, hadden we hier in het oosten van het land ook last van.

                        Gelukkig was het inderdaad toch nog goed gekomen tegen de klok van 12, was ook heel duidelijk te zien vorig jaar via het KNMI met de radarbeelden erbij.

                        Comment


                          #42
                          Woon je soms in de achterhoek? Daar was het 's avonds ook ongeveer zo. Echte dichte mist was het tijdelijk niet, maar wel in zekere mate zoals jij beschrijft. Bovendien begon het zelfs even te sneeuwen terwijl ik mijn potten alvast buiten aan het klaarzetten was.

                          Comment


                            #43
                            Het schijnt dat het dit jaar kouder zou gaan worden dan vorig jaar. In algemene zin dan he`...

                            En als het kouder word dan neemt de kans op regen af.......

                            Comment


                              #44
                              djara het begind idd goed!
                              want hoe het zojuist was op de demo was gewoon weg perfect!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                djara het begind idd goed!
                                want hoe het zojuist was op de demo was gewoon weg perfect!
                                ff offtopice:P

                                Heeft iemand het e.e.a gefilmd?, zoja waar kan ik dat vinden??

                                Nu ontopic..

                                Vorig jaar was het idd perfect o&n weer...overdag lekker koud en bewolkt en s'avond/s'nachts was het ook perfect weer. In het noorden hadden we nauwelijks last van de mist. Een klein beetje maar dat was zo weg. In Drenthe zou het erger zijn geweest?...Dit jaar graag hetzelfde weer als vorig jaar .
                                Live The Moment

                                Comment

                                Working...
                                X