Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overtreden 25kg regeling levert ongezonde spanning op

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Wat een hypocriet zeg. Zijn ramen bleven er nog wel in zitten vorig jaar ?



    Ik hoop met je mee, maar je gaat je verbazen wie er een snitch kan zijn, meestal uit een hoek die je niet verwacht.
    de ramen zijn blijven zitten
    maar vergeten doe ik het nier
    maar het geen wat mij stress gaf
    is dat ze voor 1 doos komen.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
      Is een melding van een buurvrouw dat jij met 5 dozen vuurwerk sjouwt genoeg reden om voor de politie eens een kijkje te nemen met een huiszoeking?
      Ik denk het wel, zeker met de kennis dat een beller natuurlijk zwaar overdrijft.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik denk het wel, zeker met de kennis dat een beller natuurlijk zwaar overdrijft.
        Ja mijn gevoel zegt ook dat ze komen. Wordt snel verhuizen naar een huis met een carport of garage haha
        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
          Ja mijn gevoel zegt ook dat ze komen. Wordt snel verhuizen naar een huis met een carport of garage haha
          Niet zo paniekerig mensen, daar komen ze echt niet voor hoor.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
            Niet zo paniekerig mensen, daar komen ze echt niet voor hoor.
            Ik denk dat je daar nog wel eens lelijk in kan vergissen. De politie is genoodzaakt om zo'n melding ( dozen met vuurwerk, illegaal of legaal ) na te trekken. Doe de proef op de som zou ik zeggen
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #51
              Wel wat ongezonde stress dit jaar ja. Vooral na het bericht uit het zuiden des lands (wat om een forumlid bleek te gaan). Hoewel het puur toeval en pech was dat hij gepakt werd, sloeg bij mij daardoor de stress iets toe. Dat was iig t/m de 30 het geval, maar de 31e was dat weer over gelukkig. Lekker genieten van de prachtige hobby! Gelukkig heb ik nog nooit klachten gehad, enkel complimenten van enthousiaste buren.

              Precies toen ik trouwens wat dingetjes naar binnen aan het brengen was vloog een politie helikopter recht over me heen Maar daar heb ik verder niet minder om geslapen

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Ik denk dat je daar nog wel eens lelijk in kan vergissen. De politie is genoodzaakt om zo'n melding ( dozen met vuurwerk, illegaal of legaal ) na te trekken. Doe de proef op de som zou ik zeggen
                NSB-ers genoeg in dit land, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen, dus ik denk dat als ze daarvoor zouden komen, ze dat al lang hadden gedaan bij een aantal van ons en zeker bij mij, gezien mijn 'goede' band met de buurman wat betreft vuurwerk.

                Maar goed, beetje zinloze discussie ook, we zitten geen van allen bij de politie volgens mij, dus het is allemaal gelul in de ruimte...

                Comment


                  #53
                  Jammer dat mensen nog steeds het woord NSB noemen. Kunnen jullie geen filter op dit woord maken op dit forum. NSB stamt uit de 2e wereldoorlog en is niet meer van deze tijd en zeer ongepast.

                  https://nl.wikipedia.org/wiki/Nation...ische_Beweging
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Ik denk dat je daar nog wel eens lelijk in kan vergissen. De politie is genoodzaakt om zo'n melding ( dozen met vuurwerk, illegaal of legaal ) na te trekken. Doe de proef op de som zou ik zeggen
                    De cakes uit de dozen die weer dicht maken en verzamelen. Daarna lekker je vuurwerk afsteken. Volgend jaar een anonieme tip en dan kijken of ze komen. Als ze komen treffen ze alleen lege dozen aan maar heb je wel bewijs. Beetje omslachtig maar goed
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #55
                      Ik had het dit jaar mimder. Maar het blijft altijd apannend. Het scheelt dan ook wel dat ik mijn vuurwerk niet thuis opsla.

                      Comment


                        #56
                        Spanning en stress met ophalen heb ik in principe niet, maar als ik terug denk aan de ophaal momenten, heb ik er toch voor gekozen om mijn bestellingen te splitten. Zo heb ik bijvoorbeeld bij de Vuurwerkbunker twee keer besteld, 1 keer via de freaksite (avond ophalen) en 1 keer via de normale site (middag ophalen), ik kon de bestellingen samenvoegen, echter ervoor gekozen om dit toch te splitten, dit omdat ik in de avond ook nog door moest naar Breda, en ja.. je weet maar nooit.

                        Nadat alles op locatie was, geen enkel moment spanning gehad, vierde het in een buurt (straat) met veelal ons kent ons buren, ze doen allemaal wel eens iets wat niet mag, tevens sta ik niet gekoppeld aan dit adres.

                        Maar ik snap jullie frustraties, ik las ook dat iemand zei: ''vroeger vol trots met de doos over straat, nu vol spanning'' Absoluut jammer dat het zo moet gaan tegenwoordig, het gevoel, de kriebels, de trots, met en na het ophalen van het vuurwerk moet een feestje zijn.
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
                          Niet zo paniekerig mensen, daar komen ze echt niet voor hoor.
                          kan je uit eigen ervaring vertellen dat
                          ze zeker komen

                          Comment


                            #58
                            Op Youtube staat weer een video online waar de politie een inval heeft gedaan om legaal consumentenvuurwerk. (4 weken daarvoor is de politie langs geweest voor 2 blokken van Triplex)
                            Nu heeft iemand uit de buurt deze persoon ''legaal'' zien uitladen, en hierom Meld misdaad anoniem gebeld, hierop heeft de politie deze inval gedaan.

                            Alles is meegenomen, je mag niets houden! https://www.youtube.com/watch?v=2PU27rJoLwA
                            De enige echte vuurwerk freak!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
                              Op Youtube staat weer een video online waar de politie een inval heeft gedaan om legaal consumentenvuurwerk. (4 weken daarvoor is de politie langs geweest voor 2 blokken van Triplex)
                              Nu heeft iemand uit de buurt deze persoon ''legaal'' zien uitladen, en hierom Meld misdaad anoniem gebeld, hierop heeft de politie deze inval gedaan.

                              Alles is meegenomen, je mag niets houden! https://www.youtube.com/watch?v=2PU27rJoLwA
                              zag het vanmorgen voorbij komen, te triest voor woorden dat dit kan gebeuren...
                              zelfs je eigen buren kan je niet meer vertrouwen.
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                #60
                                Ik verhuis deze maand naar een woning met garage die aan een dijk ligt met bomen. Zonder over buren, niemand die mij daar gaat spotten. Alleen zag ik wel dat er daar geen vuurwerk word afgestoken.

                                Comment

                                Working...
                                X