Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Kleine) Singleshots per 2018 eruit.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben ik het ook niet mee eens. Mijn zoontje vindt het fantastisch. Probeer hem dus, ook wat vuurwerk betreft, goed op te voeden. Dus: let op andere mensen, let op dieren, niet met je harsens er boven, goed neer zetten, bril op, enz. enz.
    Elkaar dus blijven aanspreken en dan moet het goed komen.

    Comment


      Katan blijft ze verkopen!

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	B9A0D679-CAFC-4A4A-BEB3-91A8C5A075EC.jpg
Vertoningen:1
Grootte:90,7 KB
ID:	1565650

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	B9A0D679-CAFC-4A4A-BEB3-91A8C5A075EC.jpg
Vertoningen:1
Grootte:90,7 KB
ID:	1565650

      Deze Instagram post ging over thunderkings!
      Laatst aangepast door L@rs; 6 January 2018, 21:39.

      Comment


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	7C7B947C-044A-4A2F-BBAC-B5D1FADD1497.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,2 KB
ID:	1565651


        Dit was de instagram post.

        Comment


          Goed om te lezen, hebben we allemaal voor niets een wintervoorraad aangelegd :')
          Keep it legal!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
            Goed om te lezen, hebben we allemaal voor niets een wintervoorraad aangelegd :')

            Tja, heb toch liever dit. Ik had ook al 2 kartonnen ingeslagen .
            Ik heb katan zelf een bericht gestuurd met wat vragen.

            Comment


              Maar zodra ze verboden worden mogen ze niet meer verkocht worden dus daar heeft een importeur weinig over te zeggen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Maar zodra ze verboden worden mogen ze niet meer verkocht worden dus daar heeft een importeur weinig over te zeggen.
                Volgensmij wel,

                De importeur zit in de branch. Katan zegt dus wat zij er van vinden.
                Ik denk dat het dit jaar wel mag. Anders zal Katan er geen geld in hebben gestoken.

                Comment


                  Vanaf het moment dat de branche beslist ze in de ban te doen is er minstens een jaar uitloop lijkt mij, in die periode mogen dan de restvoorraden verkocht worden.
                  Aangezien we daar nog niets van gehoord hebben, zijn we in ieder geval van dit jaar verzekerd.

                  Overigens lijkt mij ook dat de kans dat pijlen verboden worden nu vele malen groter.
                  Naar mijn idee wou de BPN thunderkings verbieden om een wit voetje te halen bij de overheid, nu de OVV met dat kutrapport gekomen is, ligt de aandacht bij de pijlen en het knalvuurwerk. De logische keuze van de BPN is dan dus om missie thunderking te beëindigen en in plaats daarvan hun aandacht te vestigen op de pijlen.
                  Keep it legal!

                  Comment


                    Jammer importeurs hun eigen verantwoording niet nemen.

                    Comment


                      Update

                      Ik vroeg dit aan Katan:


                      Goedenavond,

                      Ik meende te lezen op jullie instagram foto dat jullie door gaan met de verkoop van thunderkings.

                      Ik heb hier een paar vragen over:

                      *Wanneer komt dit officiel naar buiten?

                      *is dit het laatste jaar of blijven ze in de toekomst ook te koop?

                      *doet elke importeur dit?


                      Ik hoor graag van u!


                      Groet,

                      Lars



                      Reactie

                      Lars,

                      Er is geen verbod op dit moment over de thunder king.

                      Ik heb ze vorige week weer besteld in china.

                      Indien ze toch in Nederland verboden zullen worden kun je ze altijd nog in dld bij onze dealers halen.
                      Laatst aangepast door L@rs; 6 January 2018, 22:54. Reden: Toevoeging

                      Comment


                        Anders Duitsland...

                        Comment


                          Comment


                            volgend jaar allemaal katan shots!!! doen ze slim om zich niet aan te sluiten bij de BPN.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              volgend jaar allemaal katan shots!!! doen ze slim om zich niet aan te sluiten bij de BPN.
                              Had ze dit jaar ook idd, knallen ook nog eens goed;) Zijn dit jaar ook meerdere nieuwe thunderkings uitgekomen, dus we kunnen nog wel even voorruit ook

                              Comment


                                Dat filmpje lijkt me niet echt... betrouwbaar. Heeft de BPN laten weten dat ze nu inderdaad stoppen met importeren?
                                In ieder geval weten we dus dat Katan en PanGu niet mee doen en gewoon thunderkings blijven importeren, beter dan niets
                                Keep it legal!

                                Comment

                                Working...
                                X