Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe vuurwerkbesluit 1-07-2012 ingegaan.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe vuurwerkbesluit 1-07-2012 ingegaan.

    Vandaag is het nieuwe vuurwerk besluit ingegaan! Wat dit allemaal inhoudt kun je hier lezen:

    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Gelijk grondbloemen afsteken voor politiebureau.

    Comment


      #3


      Is de complete link

      Weet je wat ik nou niet snap, waarom ze de aanhef nu verkort neerzetten...net of het niet belangrijk is ...

      Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
      Staat zo ***lig vind ik. En dan d'r bij, wat hoort daar te staan dan? Iemand die het weet 'toevallig'?

      Comment


        #4
        die enz. enz. enz. staat voor alle titels van de koningin, en dat zijn er nog wel een aantal:

        Koningin der Nederlanden
        Prinses van Oranje-Nassau
        Prinses van Lippe-Biesterfeld
        Markiezin van Veere
        Markiezin van Vlissingen
        Gravin van Katzenelnbogen, Vianden, Dietz, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg
        Burggravin van Antwerpen
        Barones van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstel, Warneton, Arlay en Nozeroy
        Vrijvrouwe van Ameland
        Vrouwe van Borculo, Bredevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Klundert, Zevenbergen, Hooge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, Sint Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfoort, Sint Vith, Bütgenbach, Niervaart, Daasburg, Turnhout, Besançon.

        nou dan werkt dat enz. enz. enz. toch een stuk handiger

        meestal worden alleen de titels Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterveld gebruikt

        Comment


          #5
          Als dit nu pas is ingegaan waarom werd dit in 2011 dan al toegepast?
          Dan heb ik het over dat kindervuurwerk van Lesli.
          Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

          Comment


            #6
            Dus, als ik het goed begrijp mogen we nu naar hart en lust grondbloemen, jumping jacks en romeinsekaarsen afsteken als het maar geen knal bevat...

            Comment


              #7
              Romeinse kaarsen dus net niet volgens mij alhoewel ik dat dus erg krom vind.

              Comment


                #8
                Een fonteintje zonder knal mag. Maar geen romeinsekaars dus? Wtf..

                Comment


                  #9
                  Nou dan gaan we zo maar even wat stoken vanwege de winst op de poule. Want of spanje nu met 3-1 wint of niet op m'n werk sta ik gedeeld 1e...

                  Comment


                    #10
                    Lekker daarnet voor de straat grondbloemen afgestoken
                    3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

                    Comment


                      #11
                      Hoe zit het met fontijnen in die "meter paketten"? D'r zitten een aantal tussen die geen geluid maken.

                      Comment


                        #12
                        Die zouden dan ook mogen, als je het besluit mag geloven? Overigens mag alleen knal niet he, maar een fluit dan weer wel? Heel apart dit allemaal.

                        Vroeger kocht ik nog wel eens rookbommetjes bij de speelgoed winkel, zouden ze nu ook gewoon grondbloemen ed verkopen? Of wellicht bij de bouwmarkt van die pakketjes.

                        Blijf het wel grappig vinden. Gewoon voor de lol wat afsteken. Als ouwe *** van 26 :')

                        Comment


                          #13
                          Je moet wel uitkijken dat je niet per ongeluk grondtollen gebruikt die eindigen met knal. Gelukkig heb ik nog een paar honderd zonder knal in voorraad. :P

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Obillwan Klintonobi Bekijk bericht
                            Hoe zit het met fontijnen in die "meter paketten"? D'r zitten een aantal tussen die geen geluid maken.
                            Daar zit dan waarschijnlijk weer teveel kruit in. In de toegestane fontijntjes mag maar max., ik citeer: "7,5 gram pyrotechnische stoffen of preparaten" zitten.

                            Comment


                              #15
                              En dat spul is nu ook tekoop gewoon in de winkels? Zou wel een paar pakjes grondbloemen willen halen..

                              Comment

                              Working...
                              X