Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerk Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    vuurwerk Duitsland

    Bij een bekende van mij is onlangs politie langs geweest en hebben die een pijlen pakket 20 stuks , van Weco bij de Lidl Duitsland vandaan, in beslag genomen. Was volgens hun illegaal. Het zelfde pakket zit ook hier in het Weco assortiment. Zit hier verschil in, behalve de "Nederlandse" handleiding of keurmerk,qua kruitlading?

    In de krant stond dat ze zeer gevaarlijk waren en bij afsteken gelijk ontploffen, volgens de korpschef.
    Doet mij denken aan een Gerard Joling pakket waarvan de pijlen niet opstegen.

    Graag jullie nuttige info

    greetz Storm
    Laatst aangepast door Stormtrooper; 18 December 2011, 18:19.

    #2
    Hij is niet in Nederland gekeurd dus is illegaal hier, dat klopt inderdaad. Zit een ander keuringsnummer op dan in Duitsland, echter zullen de effecten het zelfde zijn.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
      Hij is niet in Nederland gekeurd dus is illegaal hier, dat klopt inderdaad. Zit een ander keuringsnummer op dan in Duitsland, echter zullen de effecten het zelfde zijn.
      Dan maar hopen dat voor hem ze er coulant mee omgaan. Maar dat zal wel niet zodra het om vuurwerk gaat dan ben je zwaar crimineel tegenwoordig

      het verschil zit hem dus alleen in het label met NL-keuring, Ruben?
      Ze hadden het tegen hem over CE keurmerk maar dat is dit jaar toch nog niet van toepassing?

      Comment


        #4
        Nou als het alleen dat pakket was dan denk ik dat je er helemaal niets van gaat horen.

        Comment


          #5
          nog een losse pijl van hetzelfde caliber had hij liggen.
          hahaha ze zeiden dat er proces verbaal opgemaakt zou worden. Hij is er gelijk klaar mee dat is dan wel weer jammer .
          Ze hadden ook kunnen zeggen veel plezier er mee meneer.
          Ik zie ze al vol trots aankomen bij de korpschef!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Nou als het alleen dat pakket was dan denk ik dat je er helemaal niets van gaat horen.
            Dat ligt er natuurlijk aan waar hun het afsteken en hoe hard de Burst is

            Comment


              #7
              hahahaha om 24:00 uur naar het politiebureau lopen om te kijken hahahaha

              Comment


                #8
                Ik snap nooit dat mensen vuurwerk overhouden.
                Ik stook altijd alles op of het weer moet echt heel slecht zijn.
                Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                Comment


                  #9
                  Ik moet altijd rotjes over houden omdat ik mij anders in december niet in de hand kan houden XD

                  MAar dit is best wel kansloos.

                  Comment


                    #10
                    ff on topic weer , gaat er nu niet om wat en waarom er iets over is gebleven of zou moeten blijven.
                    Het blijkt wel weer dat ze alles doen om met resultaat op de proppen te kunnen komen en te laten zien wat een goed werk ze weer verricht hebben!
                    pyrotechnics is our business

                    Comment

                    Working...
                    X