Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gesnapt bij grenscontrole

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Stel ik neem 10 doosjes nitraten en 5 chainthunders 500 mee van Alpeco. Wat kan ik verwachten als ik gepakt word, wat voor boete?
    Neem het ervan!

    Comment


      #62
      Die vuurwerkcontrolesite geeft nu alleen nog maar alcoholcontroles aan. Zijn ze gestopt met het doorgeven van vuurwerkcontroles?

      Comment


        #63
        Vuurwerkcontroles bestaan niet meer dus nee vind het logisch dat ze niet worden aangegeven. Het enige wat nog wel gebeurd is een routine controle. Dan controleren ze gewoon alles wat binnen en buiten de grenzen komt. Als je dan vuurwerk bij je hebt zullen ze dat in beslag nemen, maar dat zal niet de hoofdzaak van de controle zijn.

        Comment


          #64
          Er zijn inderdaad geen officiële controles meer. Omdat de politie meer doelt op de grote handelaren/ en zwaarder illegaal vuurwerk. Alleen Task-force kan hier wel eens verandering in gaan brengen. Mede door de slechte economie, veel boetes
          leveren geld op.

          Comment


            #65
            Task Force heeft helemaal geen raakvlakken met grenscontroles. Task Force zet zich in tegen 'bommenmakers'.

            Comment


              #66
              Hoe zo controlle je kunt het toch ook hier kopen ,waarom extra naar belgie of duitsland. of zijn de spullen hier slechter /

              Comment


                #67
                mensen gaan naar belgie voor de knallers die harder zijn (max 2gram.) en potten die meestal meer kruit hebben (25gram per tube i.t.t. 15gram per tube)

                Comment


                  #68
                  Ik snap niet dat mensen zenuwachtend worden of bang worden van grenscontrolles?

                  Als je rond het drukste tijdstip gaat is er niks aan het handje als je netjes rijd.Alsof ze iedereen kunnen controleren.

                  Comment


                    #69
                    Steekcontroles worden altijd in december gehouden, dus zeg nooit nooit, moet wel realistisch blijven.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door hamtaro88 Bekijk bericht
                      Ik snap niet dat mensen zenuwachtend worden of bang worden van grenscontrolles?

                      Als je rond het drukste tijdstip gaat is er niks aan het handje als je netjes rijd.Alsof ze iedereen kunnen controleren.
                      dan zou het je gebeuren dat de enige kans om eens naar belgie te kunnen een gabber van 19 te zijn in een geblindeerde honda civic
                      'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                      Comment


                        #71
                        de kans is groter dat de buren je naaien dan dat je word gecontroleerd op de snelweg

                        Comment

                        Working...
                        X