Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ik vermoed 2 grote controles op de a1 en de a12.

    Hoop camera ploegen erbij, anp berichten etcetra. Puur bangmakerij, er gaat zo veel verkeer over deze wegen dat het onbegonnen werk is. Of je de boete kan dragen moet je zelf bepalen. Ik zal ook niemand aanraden om te gaan, maar de kans dat je er uit gepikt word is zeer klein.

    Voorgaande jaren was er altijd een mega file vanuit Nederland naar Duitsland en andersom. Ik denk dat het makkelijk plukken word voor de politie.

    Comment


      Je moet echt pech hebben wil je er uit geplukt worden.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
        Maar voor de mensen die daar een showtje willen bouwen met de nodige voorbereidingen is een accomodatie haast wel nodig. Volgens mij mag dat nog steeds niet?
        Als je met onstekers en dergelijke wilt werken of doorlonten wel ja. Wij hadden in NL dit jaar een enorme show gepland, kan helaas niet doorgaan. We hebben nu veel losse en mooie cakes gekocht in Duitsland om daar afzonderlijk van te genieten. (en om 00;00 in NL uiteraard de nodige boxen )
        ffffffffff

        Comment




          Moet je die reacties zien pagina 167 tm 170. Haha geweldig.

          Comment


            Misschien nog een goede tip in dit filmpje.

            Comment




              Overzicht met de boetes in verschillende deelstaten

              Comment


                Nou nou valt nie mee

                Comment


                  Maar afsteken op rustige lokaties mag 1 en 2 januari in noordrijn westfalen? Ik snap het even niet meer sorry daarvoor

                  Comment


                    Nee 31 december en 1 januari. Is de landelijke wetgeving. Maar de gemeentelijke wetgeving is leidend.
                    Contact opnemen met de gemeente dus.
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      Hoe schatten jullie de kansen in? Kun je met weinig risico een rustige grensovergang (landweggetje?) oversteken?
                      The 31st of December..

                      Comment


                        Niet te voorspellen dus bij angst niet doen.

                        Comment


                          Voor zekerheid laat je een verkenauto voorop rijden

                          Comment


                            De grenzen zijn nooit dicht geweest. Ik denk zelf dat ze open blijven. Maar wie weet, anders zullen we het snel te horen krijgen.

                            Comment


                              Wie duitsland in wil moet je nog wel ff dokken voor een test om te bewijzen dat je corona vrij bent mocht je aangehouden worden.

                              De GGD of huisarts bieden geen preventieve testen aan. Maar je kan wel terecht bij een commerciële partij of op het vliegveld.

                              De kosten voor zo’n preventieve test worden niet vergoed door je zorgverzekering. Aan welk bedrag je moet denken? Op Schiphol kost een coronatest € 145 en op het vliegveld van Eindhoven kan je je voor € 105 laten testen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                                Wie duitsland in wil moet je nog wel ff dokken voor een test om te bewijzen dat je corona vrij bent mocht je aangehouden worden.

                                De GGD of huisarts bieden geen preventieve testen aan. Maar je kan wel terecht bij een commerciële partij of op het vliegveld.

                                De kosten voor zo’n preventieve test worden niet vergoed door je zorgverzekering. Aan welk bedrag je moet denken? Op Schiphol kost een coronatest € 145 en op het vliegveld van Eindhoven kan je je voor € 105 laten testen.
                                werkte 6 maanden dit jaat in duitsland nog nooit een corona test nodig gehad
                                Laatst aangepast door vuurwerkduiven; 30 November 2020, 08:41.

                                Comment

                                Working...
                                X