Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ach ben er gek genoeg voor om een gasthof te zoeken in de buurt van röder feuerwerk kofferbak te vullen met vuurwerk en daar 2 dagen lekker silvester te vieren.

    Comment


      Ag, toch hou ik wel van ons lief buurlandje...

      Geweldig nieuws..
      Zo in mijn sas met sas..

      Comment


        Haha heeurrrrlijkkkk die duitsers zijn slimmer dan ons heeeurrrlijk

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
          Daarnaartoe is dus verboden volgens rutte.
          Geen onnodige tripjes.
          Dan niemand ook kerstshoppen, of sinterklaas of nog naar kleding winkels, cigaretten halen ( luxe ) etc etc etc? Geen Kippie pan, geen niks. Wat verboden? Daar waar iedereen nog mag shoppen mogen ons hobbiesten ook shoppen ! Het maakt niks uit hoever je gaat, of het nou de binnenstad is of 2 dagen duitsland voor wat lol. Of niks behalve het nodige of niet zeuren!

          Belachelijk!
          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

          Comment


            Ik zie het zeer somber in om daar te komen. Weet alleen niet wat er nu voor nieuwe corona regels zijn?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
              Ik zie het zeer somber in om daar te komen. Weet alleen niet wat er nu voor nieuwe corona regels zijn?
              Waarom zo somber?
              De grenzen met Duitsland gaan echt niet dicht hoor, was met de eerste golf ook niet.
              Vooralsnog mag je gewoon 24 uur in Duitsland verblijven zonder gevolgen.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                Waarom zo somber?
                De grenzen met Duitsland gaan echt niet dicht hoor, was met de eerste golf ook niet.
                Vooralsnog mag je gewoon 24 uur in Duitsland verblijven zonder gevolgen.
                Een geschikte stookplek vinden is vanwege de regels die ons om de oren vliegen wel een dingetje.

                Comment


                  Im Grunde ändert sich also quasi nix, Kommunen konnten doch schon immer Verbote für bestimmte Bereiche aussprechen.
                  Gehe nicht davon aus das die Kommunen nun anfangen Seitenweise Straße und Plätze auflisten werden.
                  Unser OB kündigte schon an das er diese Diskussion um ein Verbot eh nicht versteht und es wichtigeres gäbe.

                  Kort gezegd: in principe wijzigt er dus helemaal niets. Zeker niet in de grensstreek.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                    Een geschikte stookplek vinden is vanwege de regels die ons om de oren vliegen wel een dingetje.
                    Hoezo, zoek gewoon een parking liefst buiten bebouwde kom. En niet in de buurt van asiels, ziekenhuizen etc, en de rommel netjes opruimen. (maar dat hoef ik ons liefhebber niet te vertellen )
                    ffffffffff

                    Comment


                      Maar mag je dan vuurwerk van Nederland naar Duitsland meenemen? Fijn dat er ieder geval in Duitsland vuurwerk afgestoken mag worden.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door DJA Bekijk bericht
                        Maar mag je dan vuurwerk van Nederland naar Duitsland meenemen? Fijn dat er ieder geval in Duitsland vuurwerk afgestoken mag worden.
                        Nee want er is een vervoersverbod.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                          Hoezo, zoek gewoon een parking liefst buiten bebouwde kom. En niet in de buurt van asiels, ziekenhuizen etc, en de rommel netjes opruimen. (maar dat hoef ik ons liefhebber niet te vertellen )
                          Zal mijn opmerking even toelichten ze praten over grote publieke plaatsen waar het niet gewenst is om te stoken. Ik wilde eerst bij Nijmegen de grens over ene kant van de weg is Nederlands dan rij je zo duitsland in op weg naar kleve je hebt daar een leuke parkeer plaats echt leuk maar mag het ????

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                            Nee want er is een vervoersverbod.
                            Maar eenmaal over de grens zit je goed, tenzij de F3 of F4 bij je hebt (of te veel kilo's)..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                              Maar eenmaal over de grens zit je goed, tenzij de F3 of F4 bij je hebt (of te veel kilo's)..
                              Is er in duitsland dan een kilobeperking?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                                Zal mijn opmerking even toelichten ze praten over grote publieke plaatsen waar het niet gewenst is om te stoken. Ik wilde eerst bij Nijmegen de grens over ene kant van de weg is Nederlands dan rij je zo duitsland in op weg naar kleve je hebt daar een leuke parkeer plaats echt leuk maar mag het ????
                                Ik denk dat ze met grote publieke plaatsen bedoelen dat ze geen pleinen in de stad vol willen zien met mensen die massaal lopen te stoken. Als jij met je NL / DE vuurwerk naar een rustige plek gaat en niet in groepen van meer dan 10 stookt zullen die agenten (als ze al komen) er waarschijnlijk heel veel begrip voor hebben. Vuurwerk naar duitsland vervoeren vanuit NL verwacht ik geen probleem; ze zullen te druk bezig zijn om alles wat uit duitsland komt tegen proberen te houden (succes daarmee...)
                                ffffffffff

                                Comment

                                Working...
                                X