Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mega vuurwerk Dubai 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    mega vuurwerk Dubai 2008

    Voor iedereen die het nog niet weet

    Dubai zal komende jaarwisseling het record grootste vuurwerkdisplay ter wereld gaan verbeteren,Aan de opbouw zullen alleen al 400 vuurwerkers hun handen vol hebben
    Voor meer info zie link http://www.dubaifireworks.com/

    mvg
    Pyromaniac 2006
    Extreme Pyromaniac for life.

    #2
    jammer dat dit vuurwerk niet op 1 lokatie geschoten word , maar door de hele stad !! elke hoge torenflat/gebouw heeft zijn eigen vuurwerk , dat synchroom loopt met de rest !!
    om daar nu voor naar dubai af te reizen ?? ik weet het niet
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

    Comment


      #3
      Als we allemaal goed blijven tanken en de olieprijs blijft stijgen zullen ze het record geheid een jaar later opnieuw kunnen verbreken

      Cameo
      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #4
        Misschien ga ik hier naar toe. Ik ben in de Meivakantie ook in dubai geweest. En toen heeft mijn vader bedacht dat we met O&N ook wel weer kunnen gaan. Maar als we gaan, gaan we in 2009 niet naar Fallas. dus ik moet er nog goed over nadenken.
        Zeker omdat het door de hele stad is, zit er wel een nadeel aan. Dubai is één grote bouwput, en er hangt zo enórm veel stof in de lucht, dat je een gebouw van 300 meter hoog soms niet eens ziet vanaf 150meter afstand! Daardoor zal het vuurwerk ook wel minder goed te zien zijn denk ik!

        Comment


          #5
          Er worden 1 miljoen bezoekers verwacht.
          Het vuurwerk zal worden afgeschoten van 20 tot 35 locaties




          Het evenement wordt opgedragen aan de almachtige sheik van de Verenigde Arabische Emiraten : Zayed Bin Sultan Al Nahyan

          De bedoeling van het spektakel is een Guiness record verbetering, het grootste vuurwerkspektakel in de geschiedenis

          Comment


            #6
            Ik kijk wel op de filmpjes op youtube , hoop dat ze het op een mooie manier filmen dat je van alles wat kan zien

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ~speedy~ Bekijk bericht
              Ik kijk wel op de filmpjes op youtube , hoop dat ze het op een mooie manier filmen dat je van alles wat kan zien
              Dat zal denk ik wel gebeuren , als ze in het guiness world of records willen komen.

              Comment

              Working...
              X