Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe regelgeving 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    mischien dat somige winkels nog wat hebben liggen?
    Winkels zullen zeker nog wel dingen over hebben, dat denk ik ook wel. Maar zouden ze het risico nemen die nog te verkopen? Ik weet het niet hoor... Weet niet wat de consequenties zijn voor winkels wanneer ze betrapt worden op de verkoop ervan
    "Eind goed, knal goed."

    Comment


      Kan mij wel voorstellen dat mensen hierop niet gerekend hadden.
      Er zullen genoeg mensen zijn die nog even wat willen inslaan in Mei of Juni.

      Blijft overigens vreemd Zena laat producten in cat f-3 keuren o.a Trueno, Blast, Thundercracker met als doelstelling dat ze niks hoeven te vernietigen na 4 juli.
      Vervolgens zijn ze in December al uitverkocht.
      Dat keuren zal toch ook niet gratis zijn.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
        Drama dit, had gehoopt deze maand nog naar belgië te kunnen voor een paar leuke matten aangezien de regel pas in juli in gaat. Helaas houd het hier dan op
        Vanaf 10 februari is Loots weer open, ik wil hier geen concurrentie promoten maar daar zou je het nog kunnen proberen. Ik ga zelf nog een flinke voorraad inslaan in ieder geval als er nog matten zijn, de traditie van een mooie mat uitrollen mag niet verloren gaan.

        Comment


          Ik begreep van iemand bij zena dat een knaller van 6 gram buskrtuit een behoorlijke klap moet zijn. Iemand die hier meer over weet?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
            Ik begreep van iemand bij zena dat een knaller van 6 gram buskrtuit een behoorlijke klap moet zijn. Iemand die hier meer over weet?
            Geen idee. Wellicht zit je dan weer met maximum decibel regel....

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
              Vanaf 10 februari is Loots weer open, ik wil hier geen concurrentie promoten maar daar zou je het nog kunnen proberen. Ik ga zelf nog een flinke voorraad inslaan in ieder geval als er nog matten zijn, de traditie van een mooie mat uitrollen mag niet verloren gaan.
              Is zeker mooi een goede mat ! R O B Z, De regels gaan officeel pas juli 2017 in ze mogen het nog verkopen tot die tijd. Maar idd veel rest partijen denk ik

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                Ik begreep van iemand bij zena dat een knaller van 6 gram buskrtuit een behoorlijke klap moet zijn. Iemand die hier meer over weet?
                Volgens mij hebben die Duitse Kubische Kanonenschlage ook 6 gram.
                Dus daar zal het mee te vergelijken zijn.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door speedfighter Bekijk bericht
                  Volgens mij hebben die Duitse Kubische Kanonenschlage ook 6 gram.
                  Dus daar zal het mee te vergelijken zijn.
                  Denk dat er nog wel meer uit valt te halen met een hardere huls.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Denk niet dat het kan.
                    De Cobra 3 BP en ook cobra 5 BP hebben 4 gram buskruit.
                    Als er meer mogelijk was onder CAT-F2 dan hadden ze dat wel gedaan.
                    Laatst aangepast door speedfighter; 9 January 2017, 15:36.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                      Is zeker mooi een goede mat ! R O B Z, De regels gaan officeel pas juli 2017 in ze mogen het nog verkopen tot die tijd. Maar idd veel rest partijen denk ik
                      Klopt, per 5 juli dacht ik.
                      "Eind goed, knal goed."

                      Comment


                        Check 'The King' van FireEvent en de 'Oldskool Böller's' van Funke. Dat is een beetje het maximale qua buskruitknal wat er in Categorie (F)2 kan.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                          Lol dan heb je hoop matjes nodig voor een beetje rol zelf te maken
                          Zullen toch wel een reservelont hebben, neem ik aan?

                          Vind het eerlijk gezegd wel wat hebben, beetje knutselen. Veel plezier beleefd aan het koppelen van knettermeters en ratellinten.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
                            Check 'The King' van FireEvent en de 'Oldskool Böller's' van Funke. Dat is een beetje het maximale qua buskruitknal wat er in Categorie (F)2 kan.
                            Alleen kan je voor je eigen portomonnee nog beter voor 0,5gram flash knallers gaan. Die Funke oldschool rotjes zijn zeker leuk vanwege het nostalgische, maar als je lekker wilt stoken ( vooral voor de jongeren dan ) kan je beter die Trueninos halen van Fire event. Of soort gelijke knallertjes natuurlijk.

                            Het enige waar ik echt van baal is dat de matten naar 25gram flash zijn gegaan. Als je die Thunderbomb 1000 terug rekend van 87gram flash naar 25gram dan kom je ongeveer uit op 280sh. Als je daar een leuke doorlont mat van wilt maken ben je wel heel erg aan het kloten. Het is beter dan niks, maar daar ga je niet voor naar Belgie. Wat je nu krijgt is buiten die duizenden mensen die al in Polen bestellen, dat de bravere burger of vader die normaal z'n spulletjes in Belgie haald nu ook gaan bestellen uit het oostblok. Heel goed over nagedacht natuurlijk.. die gasten met die webshops zitten al lekker in hun handen te wrijven en het geld alvast te tellen met dit vooruitzicht.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Alleen kan je voor je eigen portomonnee nog beter voor 0,5gram flash knallers gaan. Die Funke oldschool rotjes zijn zeker leuk vanwege het nostalgische, maar als je lekker wilt stoken ( vooral voor de jongeren dan ) kan je beter die Trueninos halen van Fire event. Of soort gelijke knallertjes natuurlijk.

                              Het enige waar ik echt van baal is dat de matten naar 25gram flash zijn gegaan. Als je die Thunderbomb 1000 terug rekend van 87gram flash naar 25gram dan kom je ongeveer uit op 280sh. Als je daar een leuke doorlont mat van wilt maken ben je wel heel erg aan het kloten. Het is beter dan niks, maar daar ga je niet voor naar Belgie. Wat je nu krijgt is buiten die duizenden mensen die al in Polen bestellen, dat de bravere burger of vader die normaal z'n spulletjes in Belgie haald nu ook gaan bestellen uit het oostblok. Heel goed over nagedacht natuurlijk.. die gasten met die webshops zitten al lekker in hun handen te wrijven en het geld alvast te tellen met dit vooruitzicht.
                              Veel voorraad van Original hebben de Oostblokwinkels al overgenomen dus die kijken uit naar juli 2017 inderdaad. Helaas, de Belgische wetgever heeft er niks van geleerd.
                              Binnen 18 jaar tijd van 15 gram flash naar 0,5 gram in België en de echte Chinese rollen proberen uit te bannen...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
                                Veel voorraad van Original hebben de Oostblokwinkels al overgenomen dus die kijken uit naar juli 2017 inderdaad. Helaas, de Belgische wetgever heeft er niks van geleerd.
                                Binnen 18 jaar tijd van 15 gram flash naar 0,5 gram in België en de echte Chinese rollen proberen uit te bannen...
                                Klopt, alleen vergeet niet dat er steeds meer poolse webshops niks meer verzenden naar nederland . Op last van de nederlandse overheid ! Volgens mij zijn er op dit moment nog maar drie over . Een paar jaar terug waren er wat meer . Zelfs dit jaar zijn er weer aantal mee gestopt die vorig jaar ( 2016 ) nog wel verstuurde .

                                Comment

                                Working...
                                X