Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: ambassadeurs van de vuurwerktraditie!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voorheen was er een lespakket voorhanden via veiligheid.nl. Zijn deze dit jaar via vuurwerkcheck te krijgen?

    Comment


      #17
      Hoewel het jullie primaire taak is om voorlichting te geven: zouden jullie, voor mijn part op de achtergrond, alle dealers op willen roepen hun klanten via FB etc. zo spoedig mogelijk te wijzen op de mogelijkheid een 'vuurwerkblije zone' aan te vragen op vuurwerkfederatie.nl?

      Er zelf aandacht aan besteden op jullie FB-pagina zou ook wel prettig zijn.

      Bij voorbaat bedankt!

      Comment


        #18
        Toch een gemiste kans! Dat mensen een mailtje sturen om ze te helpen en geen reactie erop krijgen!
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
          Toch een gemiste kans! Dat mensen een mailtje sturen om ze te helpen en geen reactie erop krijgen!
          Meneer Vuurwerkcheck is op FB naar eigen zeggen niet langer in staat om te reageren op berichten. Heb dus gisteren maar een mailtje gestuurd, benieuwd of ik antwoord krijg. Mikosje heeft kennelijk al weken lang niets gehoord.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
            Hoewel het jullie primaire taak is om voorlichting te geven: zouden jullie, voor mijn part op de achtergrond, alle dealers op willen roepen hun klanten via FB etc. zo spoedig mogelijk te wijzen op de mogelijkheid een 'vuurwerkblije zone' aan te vragen op vuurwerkfederatie.nl?

            Er zelf aandacht aan besteden op jullie FB-pagina zou ook wel prettig zijn.

            Bij voorbaat bedankt!
            Dit hebben wij intern natuurlijk allang besproken, en diverse importeurs hebben het bericht al gedeeld. Omdat we de impact wilden verdelen kozen wij ervoor om dit tegen het weekend op Facebook te plaatsen. Inmiddels staat het online!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
              Meneer Vuurwerkcheck is op FB naar eigen zeggen niet langer in staat om te reageren op berichten. Heb dus gisteren maar een mailtje gestuurd, benieuwd of ik antwoord krijg. Mikosje heeft kennelijk al weken lang niets gehoord.
              Dit is een Auto-reply, ingesteld om te zorgen dat de belangrijke vragen per mail worden gestuurd. Je kunt je voorstellen dat de importeurs nu in topdrukte zitten. Voor de beeldvorming: de meeste berichten die binnenkomen via Facebook gaan over "ik wil die box graag winnen" en "weten jullie waar ik visco kan kopen".

              Neemt niet weg dat de communicatie beter kan.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                Toch een gemiste kans! Dat mensen een mailtje sturen om ze te helpen en geen reactie erop krijgen!
                Dit is inderdaad vervelend. Dit had opgepakt moeten worden, want alle beetjes helpen. Ik geef door dat er contact opgenomen moet worden met degenen die willen helpen!

                Comment


                  #23
                  Wat wil je precies bereiken bij de lokale politiek? 'Vuurwerk in een positiever daglicht zetten' is iets te algemeen, lijkt mij. Praktisch gezien, kan elke burger spreektijd bij de Gemeenteraad aanvragen, maar dan is er wel een duidelijk onderwerp nodig en bovendien zijn raadsvergaderingen in principe bedoeld om lokale politieke besluiten te nemen en om vragen te stellen over het uitgevoerde beleid van het Dagelijks bestuur.

                  Ik ben toevallig vrij deskundig wat betreft lokaal bestuur...

                  Comment


                    #24
                    Ambassadeurs dan moet je toch bekende Nederlanders vinden Tom Coronel hadden jullie toch ook? Meer van dat soort mensen. Wat dacht je van Youtube zat Youtubers maar artiesten heb je natuurlijk ook nog. Raymond is laat was toch ook een voorstander? Er is zoveel te bedenken...

                    Comment


                      #25
                      dat wou ik net vragen hoe lang geleden hebben jij en rick dat aan aan geboden om te gaan doen
                      Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                      Toch benieuwd wanneer mensen die zich hebben aangemeld/email verstuurd wat krijgen te horen

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door edraketvuurwerk Bekijk bericht
                        dat wou ik net vragen hoe lang geleden hebben jij en rick dat aan aan geboden om te gaan doen
                        ik heb ze 11 oktober een bericht gestuurd zoals in de post gevraagd, daarna 2 berichtjes eruit gedaan of we nog wat zouden horen.

                        Helaas niks gehoord, misschien hebben ze al voldoende mensen om het te promoten?
                        Laatst aangepast door mikosje; 20 December 2019, 14:06.
                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment

                        Working...
                        X