Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stichting HVLV zoekt versterking! Strijd jij met ons mee?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Stichting HVLV zoekt versterking! Strijd jij met ons mee?

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	0112 nieuwe leden HVLV.png
Vertoningen:1
Grootte:1,86 MB
ID:	1619174

    Wil jij ook strijden voor het behoud van de Nederlandse vuurwerktraditie? Dan is Stichting HVLV op zoek naar jou!

    Stichting HVLV is op zoek naar nieuwe leden die een bijdrage willen leveren aan het behoud van ons prachtige culturele erfgoed.

    We zoeken creatieve vuurwerkliefhebbers die oplossingsgericht zijn en hun handen op vrijwillige basis uit de mouwen willen steken.

    Dus heb jij je eigen ideeën over hoe de vuurwerktraditie het beste behouden kan blijven? En doe je liever mee, in plaats van enkel te roepen vanaf de zijlijn? Stuur dan jouw motivatie samen met je naam, woonplaats, telefoonnummer en eventuele forumnaam naar [email protected] en we nemen contact met je op.

    Vermeld in je motivatie ook bepaalde competenties waarvan je denkt dat ze waardevol kunnen zijn.

    We zien je reactie graag tegemoet!

    #2
    Ik zal er eens een nachtje over slapen. Wellicht kan ik wel iets bijdragen.

    Comment


      #3
      Kunnen jullie een tipje vd sluier oplichten en globaal aangeven aan welke 'werkzaamheden' gedacht kan worden?
      -Step outside the box to see the real picture-

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
        Kunnen jullie een tipje vd sluier oplichten en globaal aangeven aan welke 'werkzaamheden' gedacht kan worden?
        Jazeker. Nieuwe leden zullen plaatsnemen in een van onze appgroepen. Dat werkt in onze optiek het snelst voor de communicatie.

        Van daaruit kun je helpen bij het bedenken of uitwerken van diverse plannen en strategieën. Denk hierbij bijvoorbeeld aan stukken tekst typen, contactgegevens van politici verzamelen, gegevens opzoeken en analyseren en natuurlijk eigen input geven om de stichting vooruit te helpen.

        Verdere werkzaamheden zijn geheel afhankelijk van wat de sollicitant kan. Dat kan bijvoorbeeld filmen en editen zijn, webdesign, app ontwikkeling, werken met fotoshop en ga zo maar door.

        Verder hebben we de 'vereisten' juist zo min mogelijk gespecificeerd om niemand uit te sluiten. Je weet nooit wat iemand voor competenties, talenten of vaardigheden heeft die wellicht interessant zouden kunnen zijn.

        En voor degenen die deze oproep pas later zien: deze oproep heeft geen sluitingsdatum. Voel je dus vooral vrij om contact met ons op te nemen via [email protected]
        Laatst aangepast door HVLV; 12 January 2024, 22:42.

        Comment


          #5
          Geen open sollicitatie maar meer een suggestie voor de campagne(s) dit jaar.

          Inmiddels hebben we het hier op het forum al meerdere keren over de vuurwerkklem gehad en de reacties op zo'n klem zijn louter positief. Het vreemde is echter dat ze amper verkrijgbaar zijn, ze worden dus weinig aangeboden en zijn dus ook niet bekend bij het brede publiek. Zo'n klem kost een paar Euro en kan heel veel ellende besparen. Bij goed gebruik kan een cake, fontein of single shot simpelweg niet omvallen. Ik denk dat er een stuk minder ongelukken zouden gebeuren als we zoveel mogelijk mensen zover kunnen krijgen dat ze zo'n klem gebruiken en het zou dus m.i. goed zijn om deze in de media te promoten. Het zou helemaal mooi zijn als er een afspraak gemaakt zou kunnen worden dat alle winkels ze in het assortiment opnemen en vuurwerk kopers er ook op wijzen dat het bestaat en proberen om ze er een te laten kopen of er een weggeven (eventueel vanaf een bepaald aankoopbedrag).

          Ik heb ze zelf voor 6 Euro kunnen kopen en dat is een schijntje als je ziet hoeveel gemak je ervan hebt en hoe veilig het is.

          Je bent een rund als je jezelf geen vuurwerkklem gunt
          Het mooiste werk is vuurwerk!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
            Geen open sollicitatie maar meer een suggestie voor de campagne(s) dit jaar.

            Inmiddels hebben we het hier op het forum al meerdere keren over de vuurwerkklem gehad en de reacties op zo'n klem zijn louter positief. Het vreemde is echter dat ze amper verkrijgbaar zijn, ze worden dus weinig aangeboden en zijn dus ook niet bekend bij het brede publiek. Zo'n klem kost een paar Euro en kan heel veel ellende besparen. Bij goed gebruik kan een cake, fontein of single shot simpelweg niet omvallen. Ik denk dat er een stuk minder ongelukken zouden gebeuren als we zoveel mogelijk mensen zover kunnen krijgen dat ze zo'n klem gebruiken en het zou dus m.i. goed zijn om deze in de media te promoten. Het zou helemaal mooi zijn als er een afspraak gemaakt zou kunnen worden dat alle winkels ze in het assortiment opnemen en vuurwerk kopers er ook op wijzen dat het bestaat en proberen om ze er een te laten kopen of er een weggeven (eventueel vanaf een bepaald aankoopbedrag).

            Ik heb ze zelf voor 6 Euro kunnen kopen en dat is een schijntje als je ziet hoeveel gemak je ervan hebt en hoe veilig het is.

            Je bent een rund als je jezelf geen vuurwerkklem gunt
            Sluit me hierbij aan, dit jaar voor het eerst de klem gebruikt. Wat een gebruiksgemak en wat een handige tool. Alles wat alle instabieler staat, staan gewoon vast
            Knaldrang

            Comment


              #7
              Ik sluit me helemaal bij je aan knettermans!!

              Comment


                #8
                Goed idee over het gebruik van zo'n klem. Geen idee hoe dat ding werkt of hoe het eruit ziet, maar qua werking spreekt het voor zich. Zelf gebruik ik al jaren 30 x 30 betontegels of klinkers, werkt ook perfect. Tegelijkertijd lijkt een klem mij wel veel handiger en makkelijker in gebruik.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door StanPyro Bekijk bericht
                  Goed idee over het gebruik van zo'n klem. Geen idee hoe dat ding werkt of hoe het eruit ziet, maar qua werking spreekt het voor zich. Zelf gebruik ik al jaren 30 x 30 betontegels of klinkers, werkt ook perfect. Tegelijkertijd lijkt een klem mij wel veel handiger en makkelijker in gebruik.
                  Het voldoet allebij.
                  De klem is minder zwaar werk en daardoor makkelijker voor mensen die niet met klinkers willen slepen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door StanPyro Bekijk bericht
                    Goed idee over het gebruik van zo'n klem. Geen idee hoe dat ding werkt of hoe het eruit ziet, maar qua werking spreekt het voor zich. Zelf gebruik ik al jaren 30 x 30 betontegels of klinkers, werkt ook perfect. Tegelijkertijd lijkt een klem mij wel veel handiger en makkelijker in gebruik.
                    Op onderstaande foto kun je zien hoe het eruit ziet en het werkt super simpel en erg goed. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer met betonklinkers loop te slepen.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkklem.jpg
Vertoningen:1
Grootte:4,0 KB
ID:	1609100
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Zou graag een steentje willen bijdragen maar zakelijk en privé gaat dat helaas niet passen, wellicht in de toekomst.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment

                      Working...
                      X