Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De #LaatOnsVieren campagne trapt af! WIN EEN EVO FORCE ONE!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mooie app hoor
    tevens die curcus is erg goed en makkelijk in elkaar gezet nu hopen dat landelijk groot opgepakt wordt

    Comment


      #47
      Help ons en Doneer Eenmalig Periodiek Doneer via onderstaand formulier een bijdrage De volgende donateurs zijn wij dankbaar periodiek doneren Periodieke donatie Annuleren Wil je je periodieke donatie annuleren? Neem dan even contact met ons op via [email protected]. Geef ons dan ook meteen je voor, achternaam en e-mailadres door, zodat wij je periodieke donatie kunnen […]

      Comment


        #48
        Speelt deze discussie dit jaar weer?
        Heb er eigenlijk nog niets van meegekregen, op de diverse gemeentelijke verboden na dan.

        Maar is er een kans dat H en M dit jaaar ons de jaarwisseling weer door de neus boren?

        Comment


          #49
          daar is hier een discussie over

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            daar is hier een discussie over
            Daar graag houden inderdaad, niet iedereen hier wil deze discussie graag meekrijgen/volgen want sfeer verlagend en dat begrijp ik heel goed! Ik wou dat ik dat kon.

            Comment


              #51
              Super actie! App uiteraard gelijk al geinstalleerd! Top bezig HVLV! (en natuurlijk Evolution!)

              Comment


                #52
                Ik wacht nog even op de IOS versie.

                Maar mag ik oprecht vragen wat het doel van deze app is naast het winnen van prijzen, het behalen van een vuurwerkdiploma en blogs van liefhebbers. Allemaal leuk en zinvol, maar zit er ook nog een push notificatie achter om mensen te triggeren en aan te sporen pro vuurwerk nieuws te delen (of anti vuurwerk nieuws te weerleggen)?

                Comment


                  #53
                  Zag dat hij nu ook beschikbaar is voor de iPhone, uiteraard meteen gedownload!

                  Comment


                    #54
                    Direct gedownload Ben benieuwd.
                    Website: https://www.rfgfireworks.nl

                    Comment


                      #55
                      Ja ook voor iphones nu beschikbaar! Gedownload, vanavond eens checken

                      Comment


                        #56
                        Ook gedownload en het diploma is binnen

                        Heb geen FB dus dat laten we maar zitten
                        https://www.youtube.com/simansays

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                          Ik wacht nog even op de IOS versie.

                          Maar mag ik oprecht vragen wat het doel van deze app is naast het winnen van prijzen, het behalen van een vuurwerkdiploma en blogs van liefhebbers. Allemaal leuk en zinvol, maar zit er ook nog een push notificatie achter om mensen te triggeren en aan te sporen pro vuurwerk nieuws te delen (of anti vuurwerk nieuws te weerleggen)?
                          Dit is ook te gebruiken door scholen, ter voorlichting. Belonings gerichtheid naar kinderen, zodat men beter op let..
                          Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                          Comment


                            #58
                            Heb hem ook gedownload, ziet er zeker goed uit en me certificaat behaald
                            https://www.youtube.com/@vuurpijl

                            Comment

                            Working...
                            X