Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Vuurwerkmanifest is oneerlijk en frauduleus!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
    Ik maak me vast hier niet populair mee maar ik vind het een slecht geschreven stuk. Los van de spellings en grammaticale fouten staat het verhaal ook vol met aannames ipv objectieve informatie. Daarnaast gaat het verhaal ook alle kanten op en is het niet geheel duidelijk wat precies HVLV hiermee probeert te bereiken.
    eens het ziet er heel erg amateuristisch uit. Lijkt wel door een kind geschreven. Komt lekker serieus over.

    Comment


      #17
      Behalve het kommaneuken is dit linguïstisch niet een erg professioneel stuk, inderdaad. En het komt vaker voor binnen HVLV. Het zou beter zijn voor plaatsing op de site, en zeker voor zenden naar media en politici, iemand met taalkennis- en gevoel ernaar te laten kijken. Een krant heeft ook redacteuren én eindredacteuren, niet voor niets (en nog sluipen er afgrijselijke fouten door, ongelooflijk).

      Verder slaat het natuurlijk inhoudelijk de spijker op de kop: Faber is een betaalde pion van Achmea, die de antivuurwerk-lobby ís, die alles bij mekaar bedriegt om als een drammend kind z'n zin te krijgen. Deze man heeft dus zijn geweten en ziel verkocht, als arts...'t is wat.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
        Ik maak me vast hier niet populair mee maar ik vind het een slecht geschreven stuk. Los van de spellings en grammaticale fouten staat het verhaal ook vol met aannames ipv objectieve informatie. Daarnaast gaat het verhaal ook alle kanten op en is het niet geheel duidelijk wat precies HVLV hiermee probeert te bereiken.
        Het is een beetje hard, maar dit gevoel bekroop me ook direct. Niet slecht bedoeld want feedback is bedoeld om iets te verbeteren en een beter product af te leveren zodat het einddoel bereikt kan worden: geen vuurwerkverbod

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
          Het is een beetje hard, maar dit gevoel bekroop me ook direct. Niet slecht bedoeld want feedback is bedoeld om iets te verbeteren en een beter product af te leveren zodat het einddoel bereikt kan worden: geen vuurwerkverbod
          Ik kan je met zekerheid zeggen dat de feedback niet als hard geïnterpreteerd wordt. Als iets goed is is het goed, en als iets beter kan zal ik daar altijd naar streven.

          In die zin wordt feedback alleen maar gewaardeerd. We zouden het ook erg waarderen als een van de heren taalkundigen hier zich geroepen voelt om met zijn vaardigheden het team te komen versterken. Stuur bij interesse gerust een pm.
          Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

          Comment

          Working...
          X