Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Even wat luchtigs tussendoor. Ik zag net op de site eens door de deelnemende bedrijven te scrollen. Je komt dan hoofdzakelijk woorden tegen als 'pyro' en 'vuurwerk', maar Voetsalon Michelle krijgt van mij letterlijk en figuurlijk de schoonheidsprijs.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
      Even wat luchtigs tussendoor. Ik zag net op de site eens door de deelnemende bedrijven te scrollen. Je komt dan hoofdzakelijk woorden tegen als 'pyro' en 'vuurwerk', maar Voetsalon Michelle krijgt van mij letterlijk en figuurlijk de schoonheidsprijs.
      Dat klopt.
      En dat is ook het mooie van HVLV.
      Daar telt iedereen mee en is iedereen welkom.
      En dit is ook nodig willen we een vuist kunnen maken tegen het manifest.
      Nu is het belangrijk dat men dit gaat inzien en zich achter/bij ons schaart om die vuist zo groot mogelijk te maken!

      gr
      Team HVLV
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #93
        Word tijd deze groep snel groter word. want wat is dit nu weer?!

        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
          Word tijd deze groep snel groter word. want wat is dit nu weer?!

          https://www.ad.nl/binnenland/vuurwer...ijft~a94ac6c9/
          Inderdaad, al de tweede zwakke reactie vanuit 'de branche'. Alle hoop is wat mij betreft op HVLV gevestigd.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
            Word tijd deze groep snel groter word. want wat is dit nu weer?!

            https://www.ad.nl/binnenland/vuurwer...ijft~a94ac6c9/
            Nieuwe groep die opgericht is, soort GL actie. Hoop dat de oprichter(s) hiervan de kleine teen stoten vanavond.

            Oorspronkelijk geplaatst door peter82 Bekijk bericht
            Inderdaad, al de tweede zwakke reactie vanuit 'de branche'. Alle hoop is wat mij betreft op HVLV gevestigd.
            Dit is niet vanuit BPN ;)

            Comment


              #96
              Klopt. Maar een groep / bond die daar wel gelijk op wilt reageren bijvoorbeeld!
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
                Dit is niet vanuit BPN ;)
                Weet ik, maar in het artikel wordt dan wel meteen over 'de branche' geschreven. Het wordt wel opgevat als een idee van vuurwerkliefhebbers. En misschien zijn het mensen met het hart op de juiste plek die (m.i.) een strategische misser maken - maar het komt over als wel heel snel heel mak aansturen op een verbod, en daar dan een zwak alternatief voor aandragen. Lekker bij moedertje staat smeken om een vergunning om op een afgelegen parkeerplaats een paar potjes te mogen afsteken. No thanks. De enige juiste strategie is alle verdere beperkingen keihard te bestrijden. Ik hoop en vertrouw daarbij op HVLV.

                Comment


                  #98
                  Lid geworden!
                  Mooi initiatief!
                  No Pyro no Party

                  Comment


                    #99
                    Ook lid geworden!

                    Comment


                      Lid geworden uiteraard
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        Is het niet een idee dat jullie om tafel gaan met die bond om samen tot een oplossing te komen.

                        Aangezien deze heren heel snel landelijk in het nieuws zijn gekomen zouden er mischien wel mooie dingen kunnen ontstaan.

                        Comment


                          U bent lid van NVV?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door StingrayG6 Bekijk bericht
                            U bent lid van NVV?
                            Nee absoluut niet.

                            Maar om 2 dingen te krijgen moet je soms 1 ding weg geven.

                            Je kan dingen altijd proberen in plaats van vooraf af te schieten.

                            Ze doen iets schijnbaar heel goed om zo snel landelijk in het nieuws te komen. Daar kan je iets van vinden maar je kan er ook van leren.

                            Best ludiek toch die kerstkaarten naar iedereen?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                              Nee absoluut niet.

                              Maar om 2 dingen te krijgen moet je soms 1 ding weg geven.

                              Je kan dingen altijd proberen in plaats van vooraf af te schieten.

                              Ze doen iets schijnbaar heel goed om zo snel landelijk in het nieuws te komen. Daar kan je iets van vinden maar je kan er ook van leren.

                              Best ludiek toch die kerstkaarten naar iedereen?
                              Ze doen idd iets heel goed en daar krijgen ze vanuit tegenstanders ook steun voor.
                              En de simpele reden ervan id dat bij dit gebeuren 95% van de importeurs en winkeliers het loodje legt.
                              Kwestie van logische berekeningen maken.
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Ze doen idd iets heel goed en daar krijgen ze vanuit tegenstanders ook steun voor.
                                En de simpele reden ervan id dat bij dit gebeuren 95% van de importeurs en winkeliers het loodje legt.
                                Kwestie van logische berekeningen maken.

                                Begrijp me niet verkeerd dit scenario zou ik echt verschrikkelijk vinden. En het idee van die bond helemaal.

                                Maar je kan altijd in gesprek gaan dus mischien met een vuurwerkpas ofzo ik roep maar wat.

                                Maar 1 ding is zeker er zijn gigantisch veel mensen overgestapt van anti vuurwerk naar o vuurwerk hoort er toch wel echt bij.
                                Zelfs hier in het ziekenhuis hoor je de mensen die gewerkt hebben dat ze het jammer vonden geen vuurwerk om 24.00 uur.

                                Ijzer smeden als het heet is toch?

                                Dat is keer wat ik bedoel met een gesprek met die bond maar ook met tegenstanders zou je mischien wel ergens uit kunnen komen wat positief is voor iedereen.

                                Het begin is er zeker met de groep die jullie hebben opgericht. Daarvoor ten eerste diep respect voor iedereen die daar al zijn energie in steekt.

                                Comment

                                Working...
                                X