Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerkfederatie] Hulp gezocht in APELDOORN

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Vuurwerkfederatie] Hulp gezocht in APELDOORN

    Zoals bekend is het vuurwerkverbod in Arnhem van de baan. Mede door de inbreng van diverse liefhebbers en partijen is de mening van een aantal partijen bijgedraaid. Juiste en eerlijke informatievoorziening heeft er aan bijgedragen dat men in Arnhem het licht heeft gezien, nu is het de beurt aan Apeldoorn.

    Er mag inspraak worden geleverd omtrent het vuurwerk, en wel op 15 april aanstaande (zie onderstaande info). Aanmelden kan tot 9 april aanstaande via [email protected]. Het is van belang dat diegene die zich aanmeldt woonachtig is in de gemeente Apeldoorn en een welbespraakt persoon is. De Vuurwerkfederatie zal samen met de overige belangengroepen (waaronder HVLV) een plan de campagne uitwerken voor deze persoon en waar nodig voorzien van tekstuele munitie, feiten en eerlijke cijfers.

    Welke liefhebber uit Apeldoorn voelt zich geroepen om een mokerslag uit te delen voor de anti-vuurwerk lobby? Wanneer ook Apeldoorn alsnog van een verbod afziet, zal menig gemeente niet langer de drang hebben om dit onderwerp ter discussie te brengen.




    Agenda PMA 15 april 2021
    donderdag 15 april 2021 | 19:00
    Details
    Bijeenkomst



    Aanmelden inspreken kan via: [email protected]


    Note: onbekend is hoeveel mensen er inspraak mogen doen, houdt rekening met een maximum aantal mensen – in Amsterdam mochten er slechts 3 mensen inspraak doen. Zodra bekend is wat dit aantal voor Apeldoorn is maak ik dat bekend

    Extra note: wil je hieraan bijdragen en kom je uit Apeldoorn. Stuur mij dan een pm.
    Laatst aangepast door bassie1978; 3 April 2021, 21:51.

    #2
    Hopelijk word het tij ook in Apeldoorn gekeerd!!

    Comment


      #3
      Vanuit Deventer sta ik Apeldoorn bij! @ Ed!

      Comment


        #4
        Wil je hier aan helpen, mag je mij een PB doen. Dan zorgen we dat je voorbereid je zelf kan aanmelden!

        Comment


          #5
          Is dit niet iets voor RickGEA en mikosje?
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Daar voel ik ook wel iets voor.

            Heb je een bericht gestuurd @koala. Met privé mail adres en telefoonnummer nummer. Ben ondernemer in Apeldoorn en kan mij prima verwoorden denk ik zelf.

            Comment

            Working...
            X