Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerkfederatie] Factsheet Politiek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Vuurwerkfederatie] Factsheet Politiek

    De eerste van een aantal #factsheets! Focus: informeren van politici in tijden van verkiezingen.

    Bijgevoegd factsheet is naar alle (nieuwe) politieke partijen en huidige politici gemaild, en wordt al meegenomen bij partij-overleggen.

    Gebruik dit factsheet ook zeker zelf! Ken jij politici of ben je betrokken binnen jouw gemeente of provincie, dan komt dit document zeker van pas. Op aanvraag is het bestand ook als PDF beschikbaar.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Factsheet Politiek P1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:393,9 KB
ID:	1615864

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Factsheet Politiek P2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:388,0 KB
ID:	1615865

    #2
    WE BETTER FIND OUT ! THE NAME OF THE GAME !

    Goede post. <3

    Tijd voor FLYERS!!!
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #3
      Deze factsheet wordt trouwens ook al meegenomen bij het CDA fractieoverleg in Arnhem komende zaterdag. Erg tof!

      Comment


        #4
        Nice! Nice! Nice!

        Is het nog mogelijk wat spelfouten er uit te halen?
        There is no such thing as enough fireworks.

        Comment


          #5
          Lekker bezig! Ondertussen de PDF mogen ontvangen.

          Comment


            #6
            Goed bezig! Overduidelijke factsheet en hopelijk wordt het door alle belanghebbenden ingezien!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Goed en duidelijk in elkaar gezet inderdaad, goed bezig.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Pas nog wel even de laatste 2 bullet points van het eerste kopje aan, die lopen nu in elkaar over. Tevens staat er gebruik en niet gebruikt. Niet als muggenzifterij bedoeld, maar dit wordt wel aan politici voorgelegd. Verder goede flyer hoor, lekker concreet!

                Comment


                  #9
                  Ik zou graag de flyers in pdf ontvangen.

                  Mijn gemeente gaat in verband met een fusie in november naar de stembus, waardoor het ook zomaar een item kan worden.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Weer uitstekend werk. Een helder sheet met feiten, zelfs een beroepspoliticus kan hier niet omheen praten.

                    Comment


                      #11
                      Heel mooie factsheet! Deze wordt na 17 maart ook naar alle kamerleden die vuurwerk in hun portefeuille hebben zitten gestuurd? Zowel Chris van Dam als Erik Ziengs gaan weg, dus ik denk dat het noodzakelijk is dat we hun opvolgers goed bijpraten.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #12
                        Netjes, zo snel even gelezen, er zit nog wel zeker 1 aanname ipv aangetoond feit in nml dat bij verbod vroegtijdig illegaal geknal "alleen maar zal toenemen". Goed nog verder te scannen op zulke aannames, als je die in een factsheet voegt zul je het zodanig als aannemlijkheid moeten presenteren. Een politicus prikt er anders zo doorheen en geef je voer voor ondermijning van de rest (zo werken de bastards)

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                          Ik zou graag de flyers in pdf ontvangen.

                          Mijn gemeente gaat in verband met een fusie in november naar de stembus, waardoor het ook zomaar een item kan worden.
                          Even een mailtje sturen naar [email protected]
                          Edit: ook hier te downloaden: https://vuurwerkfederatie.nl/wp-cont...t-v8-final.pdf

                          Comment


                            #14
                            Uiteraard een initiatief waar je als vuurwerkliefhebber alleen maar achter kan staan, al staan er wel wat fouten in die mijn inziens toch beter aangepast worden. Hierbij dan ook mijn opmerkingen

                            Er wordt verwezen naar categorie F3 als zijnde professioneel vuurwerk wat onjuist is. Cat. F1, F2 en F3 worden beschouwd als consumentenvuurwerk (ongeacht of dit in Nederland verboden is of niet). Het is dan ook onjuist om cat. F3 te bestempelen als professioneel vuurwerk.

                            Ook wordt als voorbeeld een flowerbed genoemd als zijnde professioneel vuurwerk. Flowerbed is geen technische benaming en wordt net zoals cakebox door tal van winkeliers en importeurs gebruikt om compounds of samenstellingen van batterijen tot de man te brengen. Het lijkt mij dan ook verstandig om deze term niet in de factsheet te gebruiken tenzij men hierdoor de indruk wil wekken dat al het legale vuurwerk mee wil liften op termen die als professioneel/illegaal vuurwerk bestempeld zijn.

                            En dan wellicht het meest negatieve van al:
                            Geen enkel vuurwerk is veilig. Als dat zo is, waarom dan überhaupt al deze moeite doen? Vuurwerk voldoet aan productnormen die Europees bepaald zijn en waarop strenge marktcontroles uitgevoerd worden. Men mag dan op z'n minst gerust aanhalen dat vuurwerk gewoon veilig is.
                            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht

                              En dan wellicht het meest negatieve van al:
                              Geen enkel vuurwerk is veilig. Als dat zo is, waarom dan überhaupt al deze moeite doen? Vuurwerk voldoet aan productnormen die Europees bepaald zijn en waarop strenge marktcontroles uitgevoerd worden. Men mag dan op z'n minst gerust aanhalen dat vuurwerk gewoon veilig is.
                              Ik denk inderdaad dat dit -voor een volgende keer- beter geformuleerd kan worden. "Elk vuurwerk dat ondeugdelijk gebruikt wordt is potentieel gevaarlijk". Zoiets?
                              Laatst aangepast door blackmoon; 12 March 2021, 13:31.

                              Comment

                              Working...
                              X