Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ikervaargeenoverlast.nl posters!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ikervaargeenoverlast.nl posters!

    Goedemorgen,

    Om meer bekendheid te geven aan het meldpunt ikervaargeenoverlast.nl heeft de Vuurwerk Federatie een poster gemaakt. Deze kan iedereen uitprinten en verspreiden. Hang deze bijvoorbeeld voor je raam, vraag de lokale vuurwerkwinkel om hem op te hangen, etc!! Hoe meer bekendheid hoe beter het is! Steeds meer mensen delen de poster al, dus blijf niet achter en hang hem op!

    Voor winkels die hem op willen hangen kunnen wij een gepersonaliseerde poster maken. Doe mij dan even een PB.
    Hang de posters niet buiten op, op wildplakken staat een boete.

    We zien graag foto's tegemoet waar die hangt!!

    ~ de Vuurwerk Federatie

    Poster.pdf

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Geen-Overlast-VFederatie2018-V2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:139,5 KB
ID:	1614081

    #2
    Hoe ziet de gepersonaliseerde poster uit? Dan kan ik een inschatting maken of dat zin heeft om aan te vragen
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
      Hoe ziet de gepersonaliseerde poster uit? Dan kan ik een inschatting maken of dat zin heeft om aan te vragen
      Een gepersonaliseerde poster heeft het logo / de naam van je vuurwerkwinkel erop. Dit is niet zo veel werk, dus vraag er gerust een aan! Voeg je logo toe in je berichtje, dan kan ik die erin zetten

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Voorbeeld gepersonaliseerde poster.PNG
Vertoningen:1
Grootte:211,5 KB
ID:	1568836

      Comment


        #4
        Aahzo top! In dat geval kom ik nu met de standaart poster uit de voeten. (Denk aan supermarkten, buurthuizen, verenigingen etc) Mocht ik in de toekomst een gepersonaliseerde nodig hebben meldt ik mij! Thanks!

        EDIT: Ligt het aan mij of de opmaak van het lettertype veel duidelijker bij de tweede poster?

        ook zou ik het volgende toevoegen na de zin: ervaart u ook GEEN overlast van vuurwerk? GA DAN NAAR --> ikvervaargeenoverlast.nl

        waarbij de .nl van mij gewoon in dezelfde regel mag en in het zelfde lettertype?

        Het zijn maar suggesties die in mij opkomen, graag hoor ik hoe andere hier over denken.
        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
          Een gepersonaliseerde poster heeft het logo / de naam van je vuurwerkwinkel erop. Dit is niet zo veel werk, dus vraag er gerust een aan! Voeg je logo toe in je berichtje, dan kan ik die erin zetten

          [ATTACH=CONFIG]41126[/ATTACH]
          Stuur maar een gepersonaliseerde poster door, zorg ik dat deze in onze winkels komen te hangen
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #6
            Wat mij ook opvalt in alle posts die je op facebook ziet; nergens staat er een directe (hyper)link naar de website www.ikervaargeenoverlast.nl . Er staat enkel ikervaargeenoverlast.nl, waarom is daar voor gekozen ?
            I love Mines

            Comment


              #7
              deze komt rond oud en nieuw achter de ramen.

              Comment


                #8
                Gaaf initiatief! Maak maar een vwc stijl, kunnen we echte freaks spotten

                Comment


                  #9
                  Mooi! Deze gaat op zijn minst op de achterzijramen van de auto als ik richting demo's ga aankomende maand

                  Comment


                    #10
                    Het heeft natuurlijk weinig effect als de liefhebber deze achter de ramen plakt, deze moet je vooral bij vrienden, familie en buren aanbieden.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                      Aahzo top! In dat geval kom ik nu met de standaart poster uit de voeten. (Denk aan supermarkten, buurthuizen, verenigingen etc) Mocht ik in de toekomst een gepersonaliseerde nodig hebben meldt ik mij! Thanks!

                      EDIT: Ligt het aan mij of de opmaak van het lettertype veel duidelijker bij de tweede poster?

                      ook zou ik het volgende toevoegen na de zin: ervaart u ook GEEN overlast van vuurwerk? GA DAN NAAR --> ikvervaargeenoverlast.nl

                      waarbij de .nl van mij gewoon in dezelfde regel mag en in het zelfde lettertype?

                      Het zijn maar suggesties die in mij opkomen, graag hoor ik hoe andere hier over denken.
                      Inderdaad. Staat nergens dat je een reactie kunt achterlaten op de site.

                      Comment


                        #12
                        Lettertype veel beter in de laatste poster.

                        laatste zin aanpassen in: Tijd om samen weer normaal te gaan doen ?

                        Comment


                          #13
                          Inmiddels hebben we hem ook met logo.


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20181126-174108_Drive.jpg
Vertoningen:1
Grootte:104,3 KB
ID:	1568845

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Steffets Bekijk bericht
                            Lettertype veel beter in de laatste poster.

                            laatste zin aanpassen in: Tijd om samen weer normaal te gaan doen ?
                            Hele correcte verbetering!

                            Wellicht nog directer en korter is:

                            “Tijd om samen weer normaal te doen!”
                            (Of zelfs zonder ‘weer’).

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                              Gaaf initiatief! Maak maar een vwc stijl, kunnen we echte freaks spotten
                              Ik heb even mijn photoshop aangeslingerd en dit is eruit gekomen, de speciale VWC editie:

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,6 KB
ID:	1568846

                              Edit: Download weggehaald!
                              Laatst aangepast door audilovertje; 27 November 2018, 11:54.

                              Comment

                              Working...
                              X