Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkbrillen; welke zijn goed en aan te bevelen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit is helemaal een prima veiligheidsbril.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #17
      Haha ik heb die zelfde maar dan net oorkappen er aan vast ook een fijn ding als je veel slijpt of met metaal bezig bent.
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door speedfighter Bekijk bericht
        Deze gebruik ik.[ATTACH=CONFIG]30758[/ATTACH]
        Anti-fog en van zachte materialen.
        Merk, type please?

        Comment


          #19



          kiezen maar

          zelf ook benieuwd of iemand weet of ontspiegelde HD brillen effect hebben op waarneming van vuurwerk, blink bv? Beter, zou ik verwachten bij HD, of onverwacht toch iets anders...?
          Laatst aangepast door Richardus; 21 December 2016, 20:53.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            https://www.veiligheidsbrillen-basiq.nl/


            kiezen maar

            zelf ook benieuwd of iemand weet of ontspiegelde HD brillen effect hebben op waarneming van vuurwerk, blink bv? Beter, zou ik verwachten bij HD, of onverwacht toch iets anders...?
            Is zo'n ruimzichtbril met elastiek goed?

            Comment


              #21


              Deze gebruik ik zelf in de schietsport (en ook bij consumentenvuurwerk; als ik geen gelaatsmasker draag) Ideaal ding, beslaat niet, en geen koppijn bij langdurig dragen. Je merkt geen verschil tussen het wel dragen of niet dragen van deze bril
              When you stand for nothing, you fall for anything.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                Merk, type please?
                Swiss One Rubberspec helder 1RUB23C

                Comment


                  #23
                  Zelf net voor 11e de Bollé Cobra HD besteld, met afhalen in Groningen (lekker goedkoop) vrijwel zeker volgende week in huis..mag ik hopen. Als dit qua comfort, zicht en damp ook weer faalt, ben ik er klaar mee.

                  Comment


                    #24
                    Goed topic mensen, wij willen ook veiligheidsbrillen aanbieden. Echter wij hebben een paar gehad maar deze bevielen ons niet. Deze waren van hard plastic wat versplinterde bij het vallen.
                    www.veiligvuurwerk.com

                    Comment


                      #25
                      Ik gebruik zelf m'n airsoft bril. Namelijk de swiss eye raptor. Zit goed, goede bescherming, je ziet er goed door en beslaat niet. Bovendien redelijk goed betaalbaar en komt met 3 kleuren glas. Dus ook als zonnebril te gebruiken mocht je dat willen

                      Comment


                        #26
                        Denken we hier nog aan?

                        Ik probeer vandaag mn ogen eraan te laten wennen want dat plastic vertekent toch iets ook al is het beeld kraakhelder. Ieta te groot zelfs voor mijn bolle kop. Behandelt met antifog cleaner om beslaan tegen te gaan, en cerwarming in gang uit om tempverschil en beslaan tegen te gaan. En als t weer hinderlijker dan veilig wordt...

                        Comment


                          #27
                          Heb 4 kleine en 6 grote aangeschaft. We zijn met 2 kinderen en 6 volwassenen dit jaar. Maar in de auto heb ik altijd een veiligheidsbril liggen. Better save than sorry!

                          Comment


                            #28
                            Bij de Action kan je ze kopen voor net geen euro.

                            Bij de plaatselijke vuurwerkdealer voor rond de 2 euro 50. En dan maken ze ook nog eens onderscheid tussen brillen voor de jeugd en voor volwassenen.

                            Die van de Action en de dealer lijken mij nagenoeg hetzelfde. Is er verschil in kwaliteit of is het allemaal hetzelfde? En hoe effectief zijn dit soort brillen daadwerkelijk wat bescherming betreft?

                            Ik had van die Uvex brillen besteld twee jaar terug. Zo'n soort snowboard model. Maar die bleken te groot en en beetje ongemakkelijk te zitten. Niet gedragen dus, wel die van de vuurwerkdealer en de Action. Er zijn ook van dat soort brillen te koop van andere merken, maar wel duurder (15 euro per stuk of zo).

                            Er zit een hele certificering/classificatie achter die brillen, dat zou ik eens uitgebreid moeten doornemen. Want nu weet je eigenlijk niet goed genoeg wat je koopt en of het doet wat het zou moeten doen.

                            Comment


                              #29
                              ik gebruik dit

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	helm.jpg
Vertoningen:1
Grootte:52,5 KB
ID:	1565668
                              www.rowyvuurwerk.nl

                              Comment


                                #30
                                Dit jaar voor het eerst aan de bril. Een handjevol bij de Mediamarkt meegegraaid voor een euro per stuk. Verstelbaar, goed afsluitend, ik had niet door dat ik hem op had. Top!
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X