Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Tutorial] Pijlenstandaard

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    intressante oplossing alex.
    dit jaar ga ik een doorlontproject bouwen met vuurpijlen.
    [B]D e c e m b e r ! ![/B]

    Comment


      #47
      Mijn rek voor 50pijlen verticaal en 4 in w shape op de achterkant;)


      Comment


        #48
        Ik voel een project aankomen Bombone? Kei- gaaf rek! Ziet er stevig uit. Mooi in elkaar gezet.

        Comment


          #49
          Mooi ding bombone. Kan je mij alstublieft een lijst pm'en wat je nodig hebt.
          Of als je een howtodo hebt zou het helemaal geweldig zijn
          ..

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
            Ik voel een project aankomen Bombone? Kei- gaaf rek! Ziet er stevig uit. Mooi in elkaar gezet.
            Ik had dit rek vorig jaar al gemaakt, toen had ik allemaal steelhawks er in gedaan.. en lont voor lont aan gestoken. Nu ben ik van plan 50 pijlen tegelijk met schietlongt te maken.. Uiteraard ga ik dit filmen

            Oorspronkelijk geplaatst door 7klapper Bekijk bericht
            Mooi ding bombone. Kan je mij alstublieft een lijst pm'en wat je nodig hebt.
            Of als je een howtodo hebt zou het helemaal geweldig zijn
            Ik zal vande week de maten op meten... en een beschrijving maken... De prijs was niet heel duur dacht totaal 15/20euro..
            Ik had een voordeel pakket van hout gehaald van 210cm lang.. koste 16euro
            die klikdingen kosten bij elkaar 5euro om die pijpen mee vast te klikken..
            en onderaan waren de pijpen vast gespijkerd.. en de Pvc pijpen had ik gekregen van de nieuwbouw want die haddan nog heel veel over;)

            Comment


              #51
              zie er goed uit, maar je kan toch ook gewoon een metalen pijp de grond in rammen.....

              hoef je niet te lassen en volgend jar zit ie nog gewoon in de grond, kan je uhm weer gebruiken.

              ha,ha

              edwin@
              Laten we het vooral gezellig houden !

              Comment


                #52
                Ziet er idd goed uit date rekje Bombone,

                Ben van plan dit jaar ook een leuk pijlenrek in mekaar te knutselen voor ook +/- 50 pijlen, word een leuk projectje iig
                Quitters never win, winners never Quit

                Comment


                  #53
                  Foto's beginpost doen het nog steed niet! Ik heb ook een pijlenrek gemaakt voor 1 pijl. Zal binnekort wel foto van maken en uploaden!
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment


                    #54
                    Heb hier nog een standaard liggen van afgelopen jaar. Had toen slechts het pijlen pakket 'the bag', met wat duitse pijlen.

                    Hij ziet er nu nog zo uit : klik

                    Er staat een zware pijl in, zwaarder dan een 40 grams. Hij werkt perfect voor alle soorten pijlen, groot klein en licht en zwaar.

                    Hij heeft mij ,395 gekost afgelopen jaar bij de Lesli. Heb bij de rode connectie puntjes wel wat gaffa tape omheen gedaan, want anders valt die te snel uit elkaar!

                    Comment


                      #55
                      Mattenfreak zou je de foto's opnieuw kunnen uploaden bij mij doen ze het niet.
                      alvast bedankt!
                      Knaap!

                      Comment


                        #56
                        en bij mij ook niet
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #57
                          Heey Bombone,

                          Dit kost wel veel pvc buizen voor een avond.
                          Maar ik zie hier te gekke rekken.
                          Ik ga dit jaar wat meer rekken maken voor van alles.
                          Ik heb afgelopen jaar un pijlenstandaard gemaakt van een fotostatief.
                          Over een tydje zal ik wel un fotootje plaatsen.
                          Make Fireworks Great Again!

                          Comment


                            #58
                            ben nog altijd trots op m'n eigen rekje




                            Mss toch nog 2 bredere buisjes opzetten voor dit jaar. Moest vorig jaar een paar stokken bijschuren om ze er soepel uit te laten komen.
                            Daarbij moet ik of met de auto opgehaald worden om 'm dit jaar te kunnen gebruiken, of ik moet 'm meezeulen in de trein hahaha

                            Comment


                              #59
                              Ach, m'n 'stookmaat' heeft zelf iets moois in mekaar gezet:



                              Komt dit jaar weer helemaal goed!

                              Comment


                                #60
                                Ik ben ook maar weer aan het knutselen geslagen



                                Comment

                                Working...
                                X