Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het electronische draaizonstandaard.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het electronische draaizonstandaard.

    Ik heb nu eindelijk het electronisch draaizonstandaard ontworpen diverse effecten mogelijk.
    Vier stuks vuurwerk kan je er in doen teveel is niet goed je heb dan teveel tijd nodig om ze aan te steken ik gebruik sterretjes Bengaalse fakkeltjes hiervoor.
    Heb ook effecten waarbij ik het andere standaard (met de hand aangedreven) die zet ik achter het electronisch standaard steek eerst het electronische aan en dan het met de handgedreven standaard dit is een techniek uit Malta.








    #2
    Wat een kansloos apparaat man, dit ga je toch niet menen?

    Comment


      #3
      Je hebt jouw idee van een draaizonstandaard voor bengaals vuur en sterretjes aardig profi gemaakt zo Peter!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
        Wat een kansloos apparaat man, dit ga je toch niet menen?
        Over nuanceren gesproken... Harteloos dit.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
          Wat een kansloos apparaat man, dit ga je toch niet menen?
          Je moet een beetje bekend zijn met Peter van der Sluijs om hem te begrijpen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Wat een kansloos apparaat man, dit ga je toch niet menen?
            Dat je dat denkt oke..., geen problemen mee. Maar dat ga je toch niet zeggen?
            beetje respect voor elkaar...

            verder ziet het er inderdaad vrij profi uit, alleen nu proberen om hem op te voeren zodat hij nog harder draait
            Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

            Comment


              #7
              op zich best een leuk stukje techniek .
              maar moet dat ding niet wat sneller draaien !?
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Persoonlijk vond ik de niet electrische draaizonstandaard nog iets vetter. Als je de volgende keer de ruimte hebt, kun je er misschien ook grotere fonteinen aanhangen.

                Comment


                  #9
                  Heerlijk om te zien hoe liefhebbers dit aanpakken en ermee aan het werk gaan. Mooi voorbeeld van dingen werkelijkheid laten worden. Ziet er goed uit!

                  Comment


                    #10
                    haha wat een gaaf ding zeg!


                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    Wat een kansloos apparaat man, dit ga je toch niet menen?
                    Weet je wat kansloos is? Jou reactie.

                    Comment


                      #11
                      Nou laten we het leuk houden.

                      Peter is een bekende Nederlander hoor. Al vaker op TV geweest dan wie dan ook van ons. Elke keer weer spraakmakende ideeën.

                      Ik vind hem leuk, leuk gevonden en leuk gemaakt. Uitwerking is misschien nog mooier als het wat betere fonteinen zijn bijvoorbeeld.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                        Over nuanceren gesproken... Harteloos dit.
                        Sorry hoor, maar ik was niet helemaal op de hoogte zullen we maar zeggen, i.p.v. hier een reactie geven had je ook even PM kunnen doen. Gelukkig heeft iemand dat gedaan waardoor ik ook op de hoogte ben. Je moet niet altijd van het slechtste vd mens uitgaan.

                        Comment


                          #13
                          Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie positieve reacties.Vuurwerk uit Malta voor het Catherine vuurwerk is een moeilijke kunst.Op Malta maar ook wel op Sri Lanka maken de mensen hun vuurwerk zelf.Ik heb over de ontwikkeling en de draaisnelheid ruim vier jaar over getrainde.De draaisnelheid moet aangepast zijn de fakkeltjes,anders slaat de vlam eruit.

                          Comment


                            #14
                            Peter is een beste man. Hij reageerde laatst nog op mijn zelfgemaakte draaizon, leuk!
                            Filmpje mag ik hier niet plaatsen omdat het zelfbouw betreft
                            Maar ik hou wel van mensen die op een verantwoorde manier leuke dingen met legaal vuurwerk bedenken.
                            Ik zei nog zo, geen bommetje!

                            Comment


                              #15
                              Ziet er goed uit Peter!Ga zo door zou ik zeggen.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment

                              Working...
                              X