Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorlichting HALT

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voorlichting HALT

    Hallo,

    Op mijn stage heb ik vandaag een voorlichting gegeven over vuurwerk. Ik loop stage op een basisschool in groep 7/8.
    Het materiaal werd verzorgt door bureau Halt.

    Ik heb de presentatie aangekleed met wat dummies, vooral de 100.000 klapper dummie viel erg in de smaak Deze mocht ik een middagje lenen, van een vuurwerkwinkel in de buurt van de school. Voor de geïnteresseerden die wel eens zouden willen weten, hoe zo'n voorlichtingpakket er nou ongeveer uitziet...

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0789.jpg
Vertoningen:1
Grootte:100,2 KB
ID:	1611299Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0791.jpg
Vertoningen:1
Grootte:101,0 KB
ID:	1611300Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0792.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,8 KB
ID:	1611301Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0793.jpg
Vertoningen:1
Grootte:118,3 KB
ID:	1611302Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0794.jpg
Vertoningen:1
Grootte:111,9 KB
ID:	1611303Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0795.jpg
Vertoningen:1
Grootte:109,5 KB
ID:	1611304Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0796.jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,7 KB
ID:	1611305Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0797.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,1 KB
ID:	1611306Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0798.jpg
Vertoningen:1
Grootte:86,2 KB
ID:	1611307Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0800.jpg
Vertoningen:1
Grootte:81,1 KB
ID:	1611308


    Guess who's back?

    #2
    wat ik stom vind is dat er nooit voorlichting word gegeven over illegaal vuurwerk.
    Stamp er bij die kinderen gewoon in dat illegaal vuurwerk gevaarlijk is, maar dat als ze het dan toch af gaan steken, ze het goed moeten doen. Als je op de basisschool gewoon te horen krijgt wat een relatief veilige plek is om bv een cobra af te steken zie je misschien minder tokkies die ze door de straten flikkeren alsof het niets is.

    Ook vind ik dat ze ipv de traumatiserende vuurwerkongelukhandfoto een filmpje moeten laten zien van cora 6 vs hand (van balistische gel en bv houten stokken). Je kan je dan ook wel voorstellen dat het echt super *** is als dat in je hand gebeurt, zonder dat je onnodig getraumatiseerd word.

    edit: behalve dat ik vind dat het beter kan vind ik het natuurlijk wel erg goed dat ze dit doen, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Keep it legal!

    Comment


      #3
      Ik pleit voor een vuurwerkveiligdiploma voor kinderen denk aan het verkeersdiploma ouders kunnen hier ook betrokken bij worden.Vuurwerk Cat 1 kan je voor gebruiken en of dummy's

      Comment


        #4
        Goede voorlichting pyro-power!

        Had mijn kind maar zo'n leraar/stagaire, die krijgen hier niets van mee tot nog toe dit jaar.

        Comment

        Working...
        X