Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[TUTORIAL] 12 Kanaals schietkist met fieldbox | Update: 09-05-09

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Maakt niet uit welke je gebruik. Ik gebruik meestal metaalfilm omdat die net wat goedkoper zijn
    Gerwin

    Comment


      #17
      OK dan ga ik zo maar weer eens verder met men schietkist. Als hij klaar is zet ik wel wat foto's op het net. De led's die ik bij de test switch gebruik zijn alleen wat groter uitgevallen. 10mm en de rode is een knipper led geworden.

      Comment


        #18
        nog ff wachten en dan is ie klaar. Was me alleen bij het solderen een ledje stuk gegaan. Alles zo goed als aangesloten. Volgende maand alvast ontstekkers kopen en wat lont dan ben ik daar al klaar mee. Afgelopen jaar heb ik geen lont meer kunnen vinden sonde.
        Laatst aangepast door robdewit79; 23 January 2010, 13:00.

        Comment


          #19
          Heeft iemand misschien een tip waar je het best een wat langere kant en klare Sub D kabel vandaan kan halen? Of maken jullie die ook zelf?

          Comment


            #20
            Ik heb niet veel verstand van electronica, maar als het goed is, is dit een sub connecor:

            http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/...max_results=20
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #21
              Bedankt voor je linkje 5pyroman5, maar die werkt bij mij niet...
              En ik weet wat een sub d is, alleen vroeg ik mij af waar ik het beste een lange kant en klare kabel zou kunnen kopen. Natuurlijk kan ik hem ook zelf in elkaar knutselen, alleen vind ik een kant en klare misschien iets beter, omdat die vaak gegoten stekkers hebben, en niet geschroefde behuizingen (met meer kans op losraken mijns insziens). Dus als iemand nog een tip heeft voor een kant en klare kabel van zeg een meter of 20/25?

              Comment


                #22
                misschien een rare vraag he, maar wat als je de schietkist draadloos wilt maken?
                of kan dat hierbij niet?

                Comment


                  #23
                  Volgens mij is alles draadloos te maken, zolang je maar de juiste spullen hebt. Lijkt mij
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    #24
                    dan zou ik daar wel eens een tutorial van willen hebben
                    Iemand ervaring hiermee ?
                    Of zou het goedkoper zijn om er dan eentje te kopen?

                    Comment


                      #25
                      Voor 25 euro +- kun je een ontvanger en zender kopen voor 12 kanaals is redelijk simpel te doen en kost bijna geen aanpassingen aan dit design heb dit zelf al redelijk vaak gedaan
                      Gerwin

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                        Voor 25 euro +- kun je een ontvanger en zender kopen voor 12 kanaals is redelijk simpel te doen en kost bijna geen aanpassingen aan dit design heb dit zelf al redelijk vaak gedaan
                        heb ik ook gedaan, voor 18 euro had ik een 12 kanaals zender en ontvanger bij samenkopen.nl Ik ga proberen om dit weekend er hard aan werken Als ik hem af heb zal ik hier ook wat foto's posten
                        Groeten,

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                          Voor 25 euro +- kun je een ontvanger en zender kopen voor 12 kanaals is redelijk simpel te doen en kost bijna geen aanpassingen aan dit design heb dit zelf al redelijk vaak gedaan
                          kijk, daar hebben we wat aan Bedankt!
                          En waar kan ik zoiets krijgen btw?
                          edit:aha, zag het al en er is een speciaal topic voor....eerst zoeken dan vragen.. thanx!
                          Laatst aangepast door bassie1978; 12 February 2010, 20:01.

                          Comment


                            #28
                            Hallo,

                            Als ik kijk op samenkopen.nl krijg je een link naar unitedcustomers.com
                            Volgens mij is dit niet de bedoeling ofwel?

                            grtz

                            Comment


                              #29
                              dit komt omdat het ook samenkopen.net is
                              je kunt ook dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=6294
                              wel even doorlezen.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door paumo1996 Bekijk bericht
                                heb ik ook gedaan, voor 18 euro had ik een 12 kanaals zender en ontvanger bij samenkopen.nl Ik ga proberen om dit weekend er hard aan werken Als ik hem af heb zal ik hier ook wat foto's posten
                                Het moet natuurlijk http://www.samenkopen.net zijn. Ik typ het altijd verkeerd, ook in de browser
                                Groeten,

                                Comment

                                Working...
                                X