Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw schietkist

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eerlijk gezegd weet ik dit niet heb nog geen tijd gehad om het geheel na te gaan wat ik nog wel van plan ben.
    ik zou dus op het moment ok totaal niet weten waar de fout ligt.
    daarom heb ik ook voor deze set gekozen 72 cue is meer dan genoeg aangezien ik nog een aantal losse schiet kistjes heb die wel goed werken.
    waar de douane kosten opkomen zie ik wel ik maar me daar op het moment totaal niet druk om.
    voor aankomend jaar is dit systeem meer dan genoeg gaat me erom dat ik gewoon van me show kan genieten wat ik afgelopen oud&nieuw dus niet echt heb kunnen doen.
    Nee helaas het is een draad loos systeem maar niet te gebruiken met pyroignition control iets wat ik wel graag had gewilt maar ja.
    ik zit eerlijk gezegd al wel een aantal jaar naar het cobra systeem te kijken maar iets houd me tegen om dat systeem aan te schaffeb voor die ene keer in het jaar dat ik het gebruik.
    Enjoy dont destroy i love fireworks

    Comment


      als je weet wat de douane kosten zijn kun je dat melden?
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        als ze hen eruit vissen dan Zoiezo btw 21% + invoer rechten van ca 4%. En tientje inklaringskosten. Dus zo rond de €100,-
        Gerwin

        Comment


          Is het verboden om een eigen gemaakt schiet systeem te verkopen?
          Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

          Comment


            Het maken niet voor zo ver ik weet wel mag je je vuurwerk op geen enkele manier electrische onsteken.
            Enjoy dont destroy i love fireworks

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door azui308 Bekijk bericht
              Is het verboden om een eigen gemaakt schiet systeem te verkopen?
              Als jij je eigen hobby project verkoopt zal dat geen enkel probleem zijn. Wanneer je er echter een echte verkoop (meerdere produceert) van maakt wordt het een ander verhaal.

              Comment


                Oke dank u wel, gaat maar om heel klein aantal omdat sommige producten per 2-4 goedkoper zijn dan p/s.
                Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

                Comment


                  @Maxxpower:

                  Ik ben benieuwd naar de set die je hebt besteld en de kwaliteit ervan.

                  Ik wil absoluut niet vragen naar foto's, maar als je er een paar zou kunnen plaatsen na levering zouden wel meer mensen dat waarderen denk ik.

                  Comment


                    Ik ook maar de levering had een paar daagjes vertraging op gelopen en komt dus aankomende dinsdag binnen.
                    Wanneer ik hem binnen het maak ik zeker een unboxing filmpje en test ik hem effe.
                    Enjoy dont destroy i love fireworks

                    Comment


                      Zoals belooft de nodige foto's van mijn nieuwe chinese schiet systeem wat in eerste opzicht een degelijk indruk maakt,
                      Ik kan hem op het moment helaas niet testen aangezien ik zo gauw geen ontstekers voorhanden heb.


                      Men pakketje eindelijk hij is er Het is trouwens nog aardig snel gegaan Verzonden met Fedex aangezien hij pas afgelopen donderdag is verzonden.

                      Natuurlijk de nodige reclame van het bedrijf even als een handleiding.

                      Alles netjes uitgepakt en opgestappeld.

                      De afstand bediening van het geheel zeg maar wel vreemd hier zit geen sleutelschakelaar ingebouwd.

                      De module Het zijn trouwens leuke doosjes waar alles ingebouwd is maar geen pelican case kwaliteit maar ja wat wil je voor dat geld.


                      nog een ding ik kwam er net achter dat de opladers een apparte aansluiting hebben dus even binnekort een reis adapter halen.
                      Enjoy dont destroy i love fireworks

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
                        Zoals belooft de nodige foto's van mijn nieuwe chinese schiet systeem wat in eerste opzicht een degelijk indruk maakt,
                        Ik kan hem op het moment helaas niet testen aangezien ik zo gauw geen ontstekers voorhanden heb.

                        [ATTACH=CONFIG]18137[/ATTACH]
                        Men pakketje eindelijk hij is er Het is trouwens nog aardig snel gegaan Verzonden met Fedex aangezien hij pas afgelopen donderdag is verzonden.
                        [ATTACH=CONFIG]18138[/ATTACH]
                        Natuurlijk de nodige reclame van het bedrijf even als een handleiding.
                        [ATTACH=CONFIG]18139[/ATTACH]
                        Alles netjes uitgepakt en opgestappeld.
                        [ATTACH=CONFIG]18140[/ATTACH]
                        De afstand bediening van het geheel zeg maar wel vreemd hier zit geen sleutelschakelaar ingebouwd.
                        [ATTACH=CONFIG]18141[/ATTACH]
                        De module Het zijn trouwens leuke doosjes waar alles ingebouwd is maar geen pelican case kwaliteit maar ja wat wil je voor dat geld.
                        [ATTACH=CONFIG]18142[/ATTACH]

                        nog een ding ik kwam er net achter dat de opladers een apparte aansluiting hebben dus even binnekort een reis adapter halen.

                        Mijn ervaring is goed met die leverancier. Goede service en alles werkt bij mij naar behoren. Veel plezier ermee

                        Comment


                          Mag ik vragen waar je deze gehaald hebt? of mag dat niet gedeeld worden hier?

                          Comment


                            Ja hoor was een aanbieding op www.alibaba.com is van happiness firing system.
                            Enjoy dont destroy i love fireworks

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
                              Zoals belooft de nodige foto's van mijn nieuwe chinese schiet systeem wat in eerste opzicht een degelijk indruk maakt,
                              Ik kan hem op het moment helaas niet testen aangezien ik zo gauw geen ontstekers voorhanden heb.
                              ...
                              Men pakketje eindelijk hij is er Het is trouwens nog aardig snel gegaan Verzonden met Fedex aangezien hij pas afgelopen donderdag is verzonden.
                              ...
                              Natuurlijk de nodige reclame van het bedrijf even als een handleiding.
                              ...
                              Alles netjes uitgepakt en opgestappeld.
                              ...
                              De afstand bediening van het geheel zeg maar wel vreemd hier zit geen sleutelschakelaar ingebouwd.
                              ...
                              De module Het zijn trouwens leuke doosjes waar alles ingebouwd is maar geen pelican case kwaliteit maar ja wat wil je voor dat geld.
                              ...

                              nog een ding ik kwam er net achter dat de opladers een apparte aansluiting hebben dus even binnekort een reis adapter halen.
                              Zooo dat ziet er damn nice uit.
                              Ziet er zeker degelijk uit. Natuurlijk zijn het geen Pelican of Seahorse cases, maar dat hoeft ook niet voor die ene keer per jaar dat je het systeem zult gebruiken toch?

                              Hoe groot was de doos waarin alles werd geleverd? Het oogt allemaal namelijk zeer compact.
                              Nog wat betaald aan de douane en Fedex t.b.v. inklaring?

                              Volgens mij kun je trouwens gewoon van die verloopstekkers gebruiken (VS>EU)... mooi is anders, maar zal mogelijk wel werken. Moet je maar eff kijken op de stickers van de adapters.

                              Ben benieuwd op welke frequentie je set werkt... op 433 Mhz of 2.4 GHz?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Mijn ervaring is goed met die leverancier. Goede service en alles werkt bij mij naar behoren. Veel plezier ermee
                              Jij ook zo'n systeem... geen last van een wegvallende verbinding? Weet iemand de maximale afstand tussen de fieldboxen en de remote? Wat voor accu's zitten er eigenlijk in?

                              Comment


                                Hier is mijn schietkist
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_2014-01-15-19-59-30-1.png
Vertoningen:1
Grootte:174,0 KB
ID:	1549403

                                Comment

                                Working...
                                X