Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opslaan van vuurwerk tot 31 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Opslaan van vuurwerk tot 31 december

    Beste forum leden, vannacht is het zo ver en kunnen we ons vuurwerk gaan ophalen. Echter, ik heb al die cakes liever niet in mijn huis.

    Kan het veel kwaad om het vuurwerk op te slaan in de garage tot aan nieuwjaar? De garage zelf is relatief droog, er is nooit condens binnen, echter er is ook geen verwarming, dus het voelt ook niet kurkdroog aan daarbinnen. Wat te doen?

    #2
    Voor die paar dagen kan dat wel. Als t maar niet te vochtig is want er is toch wel een verschil tussen vochtig en droog!

    Comment


      #3
      Die cake's gaan in containers de zee over, aantal keer vochtige overdozen uit containers zien komen...
      Dat vuurwerk kan wel wat hebben, vaak zit er over de tubes nog een plastic laag.
      voor die 2 á 3 dagen moet een garage geen probleem zijn.

      Tip:
      Plaats je vuurwerk niet op de grond, maar in een kast of stelling, zo voorkom je dat je vuurwerk in optrekkend vocht vanuit de grond komt te staan.

      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #4
        ik zou kijken of er nog een kast past in de garage en daar in zetten doe ik ook met wat er overblijft voor volgend jaar ook nooit problemen mee gehad met vocht.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
          Die cake's gaan in containers de zee over, aantal keer vochtige overdozen uit containers zien komen...
          Dat vuurwerk kan wel wat hebben, vaak zit er over de tubes nog een plastic laag.
          voor die 2 á 3 dagen moet een garage geen probleem zijn.

          Tip:
          Plaats je vuurwerk niet op de grond, maar in een kast of stelling, zo voorkom je dat je vuurwerk in optrekkend vocht vanuit de grond komt te staan.

          Ga ik doen, bedankt. Het zou toch zonde zijn dat m'n dure einde jaars investering niet goed zou functioneren dankzij m'n eigen schuld.

          Comment

          Working...
          X