Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Stelling] Compound is gewoon Top

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Stelling] Compound is gewoon Top

    In het begin veel twijfels...
    Is Compound wel goed doorgelont, zitten er vertragingen tussen de cakes.

    Ik ben er een heel grote fan van geworden.

    Ik heb gewoon de tijd niet meer om uren te prielen aan cakes, ze open te snijden, onderaan door te lonten, terug in de doos tillen etc. etc..

    Pure nostalgie... maar voor mij hoeft het niet meer.
    Teveel werk.

    Leuk als je jong bent, leuk als je er de tijd voor hebt.
    Maar die tijd heb je niet meer, zeker als je ouder bent.

    Doe mij maar Compound!

    Eens of oneens?

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    om uren te prielen aan cakes, ze open te snijden, onderaan door te lonten, terug in de doos tillen etc. etc..
    Precies dat, omdat ik er eenvoudig niet altijd zin in had en het soms op het laatste moment nog moest doen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Het is een prima ontwikkeling, maar er is nog genoeg aan te verbeteren.
      Sommige merken hebben echt fantastische shows in 1 compound gezet, (te) veel in mijn ogen gewoon wat losse cakes met een lontje aan elkaar verbonden.
      -Step outside the box to see the real picture-

      Comment


        #4
        Zolang er maar geen vertraging tussen de cake’s onderling zit want dat is soms echt funest voor de beleving

        Comment


          #5
          Vond het ook wel een goede ontwikkeling mits niet te veel vertraging.
          Zonde dat dit het laatste jaar is met dubbele/triple compounds

          Comment


            #6
            Binnen het kader van de wet is het een goeie ontwikkeling, maar het blijft natuurlijk ronduit belachelijk dat er niet gewoon normale 100 shots blokken te koop zijn maar dit een compound moet zijn.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
              Vond het ook wel een goede ontwikkeling mits niet te veel vertraging.
              Zonde dat dit het laatste jaar is met dubbele/triple compounds
              Is dat zo? Wat heb ik in godsnaam gemist?

              Comment


                #8
                Nee, feitelijk onzin.
                Sta dan flowerbeds tot 2 kg toe.
                Is ook veiliger lijkt mij, want compounds hebben het manko om halverwege te stoppen.
                Gevolg, mensen gaan over de boxen hangen, enz.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                  Nee, feitelijk onzin.
                  Sta dan flowerbeds tot 2 kg toe.
                  Is ook veiliger lijkt mij, want compounds hebben het manko om halverwege te stoppen.
                  Gevolg, mensen gaan over de boxen hangen, enz.
                  Dit 100%!!

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het een goede ontwikkeling niet maar zoals hierboven genoemd in het kader van de wet.. want je kan dan maar maximaal 1 compound aanschaffen per huishouden... die absurde 25 bruto kg regel moet er per direct uit...

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                      Nee, feitelijk onzin.
                      Sta dan flowerbeds tot 2 kg toe.
                      Is ook veiliger lijkt mij, want compounds hebben het manko om halverwege te stoppen.
                      Gevolg, mensen gaan over de boxen hangen, enz.
                      Dit dus. Lange pauzes, hogere kosten in de fabriek mede door plank die eronder moet enz etc. Wel beter dan de doorlontdingen natuurlijk maar ik vond die klusjes best leuk, maar voor de massa niet te doen natuurlijk. Toestaan van 2kg blokken zonder compoundgezeik zou grooote verbetering zijn.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
                        Ik vind het een goede ontwikkeling niet maar zoals hierboven genoemd in het kader van de wet.. want je kan dan maar maximaal 1 compound aanschaffen per huishouden... die absurde 25 bruto kg regel moet er per direct uit...
                        Dit is ook een hele goeie.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #13
                          Ben zeker fan geworden van compounds. Bij een aantal compounds is bekend dat er vertraging inzit, dit kun je zelf ook oplossen en dat doe ik meestal ook. Laatste 3 dagen van het jaar vrij, dus voor mij genoeg tijd om hier mee bezig te zijn. Een beter gevoel dan dat is er bijna niet.
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            #14
                            Ik moet er gelijk bij zeggen dat ik pas een handjevol compounds heb geschoten, maar tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen. Wel controleer ik de verbindingen nog wel van te voren en verhelp lange pauzes. Een nadeel is wel dat ik het doorlonten van de boxen wel bij de beleving vind horen. Nu heb ik ook altijd een relatief kleine collectie en dus tijd zat om alles zelf door te lonten. 2kg flowerbeds zoals hierboven aangehaald zou natuurlijk nog beter zijn. Ben je sowieso ook gevrijwaard van vertragingen en is er een minder grote kans dat een box halverwege stopt.

                            Comment


                              #15
                              Sinds ik heel erg veel last heb van mijn rug ben ik ontzettend blij met de compounds. Vroeger kocht ik enkel losse cakes en ging ik zelf aan de slag met het doorlonten. Voordeel hiervan is toch wel de keuzevrijheid dat je dan hebt, immers heb je enkel cakes die je zelf mooi vind. Maar nu koop ik voornamelijk compounds en gebruik ik de losse cakes ook om los te schieten, ik lont zelf dus helemaal niks meer door.

                              Comment

                              Working...
                              X