Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sinds het vuurwerkverbod is voor mij de sfeer weg en ben ik minder met vuurwerk bezig

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Inmiddels zie ik het wat rooskleuriger in. Het verbod biedt nu ook wel kansen die ik eerder al uitsloot. Ik hoef het niet meer thuis te vieren omdat het logistiek gewoon in de kofferbak kan. Dat maakt direct ook dat er nog wat restjes Cat. 2 mee kunnen, het zijn toch mijn buren niet. Daarnaast kan ik helemaal - en de hele dag - los gaan met mijn dochters van 5 en 7 jaar oud. Lekker ouderwets de hele dag stoken, en nu ook genoeg tijd voor spelletjes en andere bezigheden. Een relaxte gourmet ofzo.

    Dan nog de besparing in geld; van het geld dat terug is gekomen heb ik mooi een Nintendo switch en een hele stapel spellen kunnen kopen die er normaal niet zou zijn gekomen. Dat gaat een hoop quality time opleveren met het gezin.

    Tenslotte is de jacht op Cat. 1 misschien niet zo leuk als op écht vuurwerk, maar een leuke bezigheid blijft het. Dus we maken er maar het beste van, en kijken op 1 januari met een bak popcorn op schoot wel naar het nieuws over het land dat in de fik heeft gestaan.

    Comment


      #92
      Herkenbaar Avalanche. Hoewel ik het meeste cat 1 niet meer dan slecht kindervuurwerk vind merk ik wel dat het wat jeugdsentiment triggert. De collectie cat 1 begint inmiddels ook al vrij groot te worden, je moet toch wat . Ook ik kan na de klap van enkele weken terug inmiddels een beetje uitkijken naar een dag ouderwets stoken. Al voelt het wel wat raar om als volwassen vent met die lullige knetterlintjes en mini fonteintjes te staan .

      Comment


        #93
        Sinds het verbod bekend is gemaatk is ook de sfeer hier doodgeslagen. Iedereen bekvecht maar een beetje op elkaar.

        Comment


          #94
          Ja ik merk zelf ook dat het zoeken naar cat 1 best een leuke invulling is voor het normaal uitzoeken van de producten. Steeds meer winkeliers in de buurt die mooi spul in huis halen, en het voordeel met cat 1 is dat het in de rugzak past en dus op de wielrenfiets overal langs kan gaan. Zo kan ik een mooi tochtje maken én nog wat vuurwerk shoppen. Ondertussen is de collectie dan ook aardig gegroeid.
          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            #95
            Hier op het forum wel gezien alles kapot gemodereerd wordt.
            Vuurwerk is een passie!

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
              Dus we maken er maar het beste van, en kijken op 1 januari met een bak popcorn op schoot wel naar het nieuws over het land dat in de fik heeft gestaan.
              Dit ja, laat het verbod maar lekker het verbod zijn nu, en laat het illegale vuurwerk de schuld maar krijgen van alle vuurwerkongelukken. Ik gun niemand schade, letsel of problemen op, maar dit is wat ze elkaar nu in de schoot werpen. Gelijk heb je hoor, lekker met CAT1 etteren de hele dag, mijn kinderen vinden het ook geweldig. Geef hun een doos knalwerten en kan zelf lekker m'n gang gaan met allerlei leuks zoals die funke fluiters.

              Maar dan wil ik op 2 januari niet horen dat we het vuurwerk gaan verbieden omdat het voor schade heeft gezorgd, want dat is puur oogkleppen op. Laat politie en justitie maar eens bezig gaan met de deur te sluiten naar het illegale circuit.

              Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
              Hier op het forum wel gezien alles kapot gemodereerd wordt.
              Vind dat wel meevallen?

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
                Vind dat wel meevallen?
                Vast omdat je alles wat verwijderd word niet meer terug kan zien.

                Comment

                Working...
                X