Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Stelling] Compound vuurwerk is een goede innovatie

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    36sh 2 inch compound ook toegestaan?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      36sh 2 inch compound ook toegestaan?
      Tuurlijk wel in mines dan. Wat denk jezelf, 2inch blokkie in Nederland dream on

      Comment


        #48
        Lijkt mij ideaal.

        Ik bouw ook geen show of iets dergelijks. Losse cakes schiet ik allemaal los en het enige wat ik doorlont zijn cakeboxen, dus als dat al voor mij gedaan wordt....prima!

        Comment


          #49
          Het lijkt mij een goede ontwikkeling, vooral voor 'gewone' consumenten. Omdat zij vaak geen idee hebben hoe ze het moeten doen of dat ze überhaupt niet weten dat het kan (terwijl ze van te voren wel een mooi product filmpje er van hebben gezien op internet).

          Ben zeer benieuwd hoe dat dit jaar gaat uitpakken!
          Groeten...:)

          Comment


            #50
            Ik heb zoiets van maak de regels dan zo dat 2kg blokken gewoon toegestaan zijn.

            minder kans op falen, geen gekloot met modden, geen pauzes oid.
            wat meer hufterproof zegmaar haha

            Als alles al doorgelont is dan is het net zo "gevaarlijk" als een enkel 2kg blok dus ik zie niet waarom dit niet zou kunnen.

            Comment


              #51
              Bericht op Facebook: TP Vuurwerkshop Kelpen-Oler

              Ontwikkelingen vuurwerkregelgeving 2017.

              Compound vuurwerk komt eraan in Nederland!

              Compoundvuurwerk : dit zijn gekoppeld vuurwerk cakes van maximaal 2.000 gram (2 kilo) kruit mag bevatten, dus 4 cakes van 500 gram, maar ook 10 van 200 gram en natuurlijk vele andere variaties.

              Het vuurwerk moet wel bestaan uit losse cakes, dus je mag geen 2.000 kilo blok maken, het moet opgedeeld zijn.

              De cakes zullen dan ook wel stevig bij elkaar zitten door ze o.a. op een stevige ondergrond vast te lijmen.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Bericht op Facebook: TP Vuurwerkshop Kelpen-Oler

                Ontwikkelingen vuurwerkregelgeving 2017.

                Compound vuurwerk komt eraan in Nederland!

                Compoundvuurwerk : dit zijn gekoppeld vuurwerk cakes van maximaal 2.000 gram (2 kilo) kruit mag bevatten, dus 4 cakes van 500 gram, maar ook 10 van 200 gram en natuurlijk vele andere variaties.

                Het vuurwerk moet wel bestaan uit losse cakes, dus je mag geen 2.000 kilo blok maken, het moet opgedeeld zijn.

                De cakes zullen dan ook wel stevig bij elkaar zitten door ze o.a. op een stevige ondergrond vast te lijmen.

                dit werd vorig jaar toch al verkocht bij Heron?

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  dit werd vorig jaar toch al verkocht bij Heron?
                  In duitsland wel ja...dit jaar dus ook in NL. En ook nog eens lekker in de buurt, zijn namelijk erg mooie dozen.
                  Bedoel je misschien de element serie,

                  Comment


                    #54
                    Maar wat is nou 2kg. Is toch niks

                    Comment


                      #55
                      Dat zijn 4 500 grammers ( ooh echt ), dat is opzich een leuk showtje toch? Een 100 shots 1,2" profblok bevat ook gemiddeld 2000 gram kruit.

                      Comment


                        #56
                        het bied weinig voordelen voor mij althans , voor de doorsnee consument is het wel een uitkomst

                        Comment


                          #57
                          Loop er niet echt warm voor, zeker niet als er een vertraging in komt. Sloop alles er weer uit

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Het vuurwerk moet wel bestaan uit losse cakes, dus je mag geen 2.000 kilo blok maken, het moet opgedeeld zijn.
                            Dat is nou weer jammer dat dat niet mag
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
                              Ik heb zoiets van maak de regels dan zo dat 2kg blokken gewoon toegestaan zijn.

                              minder kans op falen, geen gekloot met modden, geen pauzes oid.
                              wat meer hufterproof zegmaar haha

                              Als alles al doorgelont is dan is het net zo "gevaarlijk" als een enkel 2kg blok dus ik zie niet waarom dit niet zou kunnen.
                              Ik hoop ook dat dit ooit mogelijk is! Maar voor nu volgen we deze ontwikkeling op de voet! Ik heb net filmpjes zitten kijken van die Heron boxen! Er zitten idd die pauzes tussen de cakes in! Je kan dit storend vinden of niet! Ik ben niet te beroerd om 1 box met deze compound techniek uit te proberen! Zeker als er een mooie box op de markt wordt gelanceerd dit jaar! Ik ben gewoon nieuwsgierig! Hopelijk blijven de prijzen wel een beetje normaal! Maar nogmaals, wie weet waar deze ontwikkeling ons naar toe brengt! Met een beetje aangepaste regelgeving naar het positieve wordt hopelijk een 1.2” 2 kilo box ooit nog eens toegestaan!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #60
                                Ik verwacht dat compound in verhouding erg duur is. Ik vind het doorlonten leuk on zelf te doen, dus geen compound voor mij
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X