Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lekker hoor! Gefeliciteerd! Ik had die Magnum 300 shots er nog wel tussen verwacht, eigenlijks...!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Wat mij betreft een terechte winnaar, er zijn weinig compounds waar zoveel positieve reacties op zijn geweest. De Break Out had overigens ook een terechte winnaar kunnen zijn maar moet het doen met een eervolle 2e plaats. Zelfs de oude vertrouwde Transbomber scoort nog steeds goed met een verdiende 3e plaats.

      Leuk die polls!
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        Gefeliciteerd Magnum en fronter! Wat een prachtige prestatie. Winnaar van beste compound met een ongekooide box. Het kán dus toch!

        Ook de Break Out een zeer goede score - en terecht - en natuurlijk ongekend knap dat de Transbomber nog steeds zo hoog staat.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Terechte winnaar denk ik en inderdaad een box zonder kooi. Break out een di verdiende 2e plaats! En de oude vertrouwde Transbomber weer derde. Blijft ook leuk.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            400 shots total display is gewoon gekooid toch?
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
              400 shots total display is gewoon gekooid toch?
              Nee is zonder kooi!

              Comment


                Gefeliciteerd Magnum Vuurwerk, een knappe prestatie!
                Leuk om te zien dat er een grotere variatie is met een prachtige top 10.

                Een kooiloze bak met klein kaliber als winnaar, die had ik niet zien aankomen!

                Comment


                  Gefeliciteerd Magnum en Fronter. De top zit mooi dicht bij elkaar en inderdaad wie had dat verwacht, een kooiloze winnaar. Het kan dus echt.

                  Comment


                    Het is ook wel de enige kooiloze compound uit de top 10. Aantal shoten en tempo maken deze box bruut. Bij de breakout is de burst weer heel belangrijk. Mooie prestatie van Magnum, ze zijn goed bezig!

                    Comment


                      Gefeliciteerd Broekhoff/Magnum! In deze tijd van downgrades op inhoud/kwaliteit en upgrades in prijzen, zijn jullie daarin een rots van houvast voor ons en een baken van licht voor de andere importeurs. Twee terechte en welverdiende winsten!

                      Comment


                        Terechte top 2! Gefeliciteerd Magnum!
                        Ik heb een kort lontje.......

                        Comment


                          Mooie prestatie van Magnum en volledig terecht. Een dergelijke importeur moeten we koesteren

                          Comment


                            Gefeliciteerd Magnum en Fronter!

                            Dit jaar bijna de helft van de collectie met Magnum producten, stuk voor stuk toppers!

                            Comment


                              Gefeliciteerd Magnum, meer dan terecht in mijn ogen. Had hem hier per 2 in de straat, maar wat een feest was dat zeg, ontzettend gave compound die er dit jaar zeker weer bij moet.

                              Wie van te voren had gezegd dat een kooiloze 18mm de beste compound zou zijn was je voor gek verklaard.

                              Fronter ook gefeliciteerd!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Grappig om de verhouding te zien van de top 10, maar liefst 7 I-Shape blokken en deze zijn veelal voor een groot publiek bereikbaar. (€)
                                6 van de 10 hebben geheel of gedeeltelijk 30mm erin zitten. Knap hoe Wolff met Full Assault en Obsessed zich staande weet te houden, zo ook Rubro met Transbomber..!

                                En de nummer 1, Total Display Show laat ,op een totaal andere manier dan de andere 9, de beste waarde voor het geld zien, met succes!

                                benieuwd naar de krachtmeting van aankomend jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X