Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste F3 SINGLE SHOT van 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Terechte winnaar wat mij betreft. En zo blijkt dat ook wel uit de poll

    Comment


      Goed gedaan! 105 en 100 stemmen! Noem ik toch wel een close combat! Proficiat! Die trofee toch wel aan meneer Funke zelf geven he?!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        Gefeliciteerd! Nr 1 en 2 duidelijke winnaars.
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          HAhaha. Waarom verbaasd mij deze uitslag niet. Wat een naam al wel niet kan doen. Desalniettemin waren het prima single shots.
          -Step outside the box to see the real picture-

          Comment


            Heeft Lesli een keer goud in handen, 'onderhandelen' ze het weg omdat dit niet in hun strategie past .

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
              Heeft Lesli een keer goud in handen, 'onderhandelen' ze het weg omdat dit niet in hun strategie past .
              Verklaar u nader a.u.b.

              Comment


                Had zelf op de ball pyton gestemd, die vond ik zelf het mooist overkomen. Maar kan prima leven met deze uitslag.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Terechte winnaar als er echt op basis van effect gekeken word idd

                  Wel 1 klein dingetje, vind dat Fall out, Chillout en de Junk eigenlijk beter samengevoegd konden worden gezien het hetzelfde product is.

                  Comment


                    De terechte winnaar voor mij. Ze waren subliem! Ongekend wat een kwaliteit deze single shots hadden. Voor altijd in gedachten . Winnaar van de poll gefeliciteerd!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Prachtige single shots als winnaar, mijn keuze was de Ball Python, maar het is eigenlijk om het even qua kwaliteit natuurlijk. Gefeliciteerd!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                      Terechte winnaar als er echt op basis van effect gekeken word idd

                      Wel 1 klein dingetje, vind dat Fall out, Chillout en de Junk eigenlijk beter samengevoegd konden worden gezien het hetzelfde product is.
                      Dan zouden 2 importeurs moeten winnen vanwege een omlabeling.

                      Overigens hebben we dit uiteraard besproken en een factor van succes voor een stem is herkenbaarheid, verkrijgbaarheid en dat tezamen met kwaliteit en blijkbaar waren die van Fünke en Luypaers daarin flink veel sterker t.o.v. die 3 gelijke varianten.

                      Comment


                        Eens met de uitslag!
                        Ik heb een kort lontje.......

                        Comment


                          Van harte gefeliciteerd Fünke NL! Geweldig, het eerste jaar op de Nederlandse markt en meteen een prijs in handen. De F3 single shots waren populairder dan ooit en de kwaliteit is de afgelopen jaren naar een veel hoger niveau getild. Daar heeft Fünke afgelopen jaar met de F3 single shots (Kometenbomben 2 en Ball Python van Luypaers ook uit de Fünke fabriek) nog een schepje bovenop gedaan. En dan te bedenken dat het hier slechts om single shots met een diameter van 38mm ging. Ongekend, helaas de eerste en de laatste keer, maar Fünke nogmaals dank dat we toch nog 1 jaarwisseling hebben kunnen genieten van dit zeer kwalitatief hoogstaande vuurwerk.

                          Vuurwerkpro van harte gefeliciteerd met jouw prijs!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Van harte gefeliciteerd Fünke!
                            There is no such thing as enough fireworks.

                            Comment


                              helaas heb ik die van funke niet uitgeleverd gekregen... in plaats daar van de ball pythons

                              Comment


                                Van harte gefeliciteerd! In mijn ogen een terechte winnaar, ze waren echt heel erg goed en met name die blauwe. Gigantisch wat een boeket en dan ook nog een 4 stuks voor een prima prijs. Eeuwig zonde dat we er maar 1 jaar van hebben mogen genieten.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X