Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX T/M 2KG KRUIT van 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gefelicieerd!
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

    Comment


      Gefeliciteerd!

      Comment


        Proficiat alle winnaars! Van wat ik nu van de straatfilms heb gezien, lijkt me de Code Red echt een hele gave bak! Ook de Transbomber blijft toch een monsterbak!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          really? wederom de transbomber? Die bak krijgt nu wel heel veel jaren heel veel lof. In mijn ogen te veel maar gezien de vele stemmen wederom zal het toch aan mij liggen.
          -Step outside the box to see the real picture-

          Comment


            Gefeliciteerd! Transbomber blijft een geweldenaar. Code Red helaas niet gehad dit jaar, maar oogt zeer goed!
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              Ik was benieuwd naar de uitslagen van de product verkiezingen, en had er al niet eens meer aan gedacht dat er ook nog winnaars van een vuurwerkprijs zouden zijn.
              Dus ik zit nu opeens met een grijns van oor tot oor. Super bedankt alvast, en ik ben uiteraard benieuwd wat de prijs gaat zijn.

              Mooi dat zoveel leden de moeite hebben genomen om te stemmen. Dat betekent ook dat de producten die bovenaan eindigen echte toppers zijn.

              Comment


                Code Red verbaasd mij totaal niet, die was echt erg dik. En transbomber blijft een geweldige bak, 2 terechte winnaars ook gezien de vele stemmen voor beide producten.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Dé terechte winnaars voor mij. Wat was de Code Red een voltreffer zeg dit jaar. Heerlijke box, perfect tempo en de effecten waren groots uitgevoerd. Evenals bij de Transbomber. Die lijkt op de demo's ieder jaar wat normaler te worden, maar in de straat blijft het toch écht genieten. Wat een chaosbak. Gefeliciteerd Vuurwerktotaal en Rubro. En natuurlijk de winnaars van deze prachtige boxen!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Toch weer de Transbomber haha, van harte aan de winnaars trouwens!
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      [QUOTE=josZie;1142261]really? wederom de transbomber? Die bak krijgt nu wel heel veel jaren heel veel lof. In mijn ogen te veel maar gezien de vele stemmen wederom zal het toch aan mij liggen.


                      ligt niet aan jou. Komt omdat veel stemmers maar enkele boxen zien en velen zelfs alleen maar de transbomer hebben. Tuurlijk zoijn er veel boxen veel beter. Maar tis een internetpoll. Als het over een vuurwerkvebod gaat verafschuwen we het omdat de feiten niet juuist worden weergegeven. geldt hier ook. Niemand vertelt wat ie allemaal live in de straat heeft gezien.

                      Comment


                        Code red niet in de straat we op de demo gezien en dat zag er zeer goed uit. Transbomber is gewoon heel populair dus ik snap het wel, persoonlijk vond ik de eerste batch transbomber het beste, daarna was hij wat minder heftig.
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Gefeliciteerd!
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            Gefeliciteerd Rubro en Vuurwerktotaal en natuurlijk de vuurwerk prijs winnaars.

                            Code Red wat mij betreft de juiste winnaar. Wat een bak! Dit jaar voor het eerst de Transbomber niet meer gehad maar ik snap wel dat hij weer zo goed scoort.

                            Comment


                              Gefeliciteerd!
                              Prachtige boxen, volledig terechte winnaars, zelfs op film blijven ze geweldig over komen.

                              Comment


                                Van harte gefeliciteerd Rubro en Vuurwerktotaal!
                                There is no such thing as enough fireworks.

                                Comment

                                Working...
                                X