Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gefeliciteerd! MJB cake was prachtig, Decibel ook een hele goede nieuwkomer!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      Gefeliciteerd Evolution en Vuurwerktotaal! Van de beide cakes heb ik Der Hammer wél gehad, maar niet geschoten i.v.m. de mist. De MJB-cake helemaal niet gehad, lang over getwijfeld om er voor om te rijden, maar uiteindelijk besloten niet te doen. Achteraf gezien best jammer: hij presteerde op veel films prima! Echt een leuke variatie op de Insane, wat ook een prima cake is. Winnaars van deze cakes ook gefeliciteerd, dat wordt genieten komende jaarwisseling!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Gefeliciteerd Evo en Totaal. MJB cake niet gehad, maar Der Hammer wel. Wat een geweldige cake is dat zeg, meer dan terechte winnaar.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Toch wel opvallend dat White Red Rebel zo weinig stemmen heeft gekregen, vorig jaar won deze cake nog de beste cake van 2018 met 60 van de ~375 stemmen (550 totaal), nu slechts 13 van de ~265 stemmers. Vorig jaar mocht je natuurlijk 2 cakes opgeven en dit jaar heeft niet iedereen voor een oudere cake gestemd, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. WRR verliest 47 van de 60 stemmen terwijl slechts Der Hammer 17 van de 42 stemmen verliest. WRR gaat van 11% naar 5%, terwijl Der Hammer van 7,5% naar 10% stijgt.

          Presteerde de White Red Rebel zo slecht dit jaar? Ik had eigenlijk alle winnaars (tot 300gr, 301-500gr en Cakebox) van vorig jaar wel verwacht als ‘Oud’ winnaars verwacht.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
            Toch wel opvallend dat White Red Rebel zo weinig stemmen heeft gekregen, vorig jaar won deze cake nog de beste cake van 2018 met 60 van de ~375 stemmen (550 totaal), nu slechts 13 van de ~265 stemmers. Vorig jaar mocht je natuurlijk 2 cakes opgeven en dit jaar heeft niet iedereen voor een oudere cake gestemd, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. WRR verliest 47 van de 60 stemmen terwijl slechts Der Hammer 17 van de 42 stemmen verliest. WRR gaat van 11% naar 5%, terwijl Der Hammer van 7,5% naar 10% stijgt.

            Presteerde de White Red Rebel zo slecht dit jaar? Ik had eigenlijk alle winnaars (tot 300gr, 301-500gr en Cakebox) van vorig jaar wel verwacht als ‘Oud’ winnaars verwacht.
            White Red Rebel scheen inderdaad echt een stuk slechter te zijn. Ik vond Der Hammer (wel 2018 versie) gewoon goed. Zelf had ik de Stormbird van Rubro en de Redneck Revolt van Mania gestemd.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
              Toch wel opvallend dat White Red Rebel zo weinig stemmen heeft gekregen, vorig jaar won deze cake nog de beste cake van 2018 met 60 van de ~375 stemmen (550 totaal), nu slechts 13 van de ~265 stemmers. Vorig jaar mocht je natuurlijk 2 cakes opgeven en dit jaar heeft niet iedereen voor een oudere cake gestemd, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. WRR verliest 47 van de 60 stemmen terwijl slechts Der Hammer 17 van de 42 stemmen verliest. WRR gaat van 11% naar 5%, terwijl Der Hammer van 7,5% naar 10% stijgt.

              Presteerde de White Red Rebel zo slecht dit jaar? Ik had eigenlijk alle winnaars (tot 300gr, 301-500gr en Cakebox) van vorig jaar wel verwacht als ‘Oud’ winnaars verwacht.
              Ik had de WRR gekocht naar aanleiding van alle lovende reacties, was echt dikke poep, cq uitermate slecht.
              geen idee wat de fabrikant precies gedaan heeft...

              Comment


                Gefeliciteerd. Nette uitslag
                Ik heb een kort lontje.......

                Comment


                  Gefeliciteerd winnaars en gefeliciteerd Evolution en Vuurwerktotaal.

                  Comment


                    Gefeliciteerd!

                    Leuk om te zien dat die top 5 "oud" zo goed als volledig aanwezig is of eerder gehad, maar de lijst nieuwe cakes heb ik dan weer nauwelijks gehad. Komend jaar daar de nodige cakes ook maar eens van kopen dan om mezelf te overtuigen.

                    Comment


                      Van harte gefeliciteerd Evolution en Vuurwerktotaal De MJB cake maakte al veel los bij de leden in aanloop naar de jaarwisseling en dit was ook terug te zien in de poll. Zelf niet gehad, maar wel in actie gezien tijdens een demo en kan niet anders zeggen dan dat dit een erg goede en afwisselende cake is. Met name de v-shape multicolor boeketten springen er voor mij echt uit.

                      In de top 5 van de bestaande cakes, weer een mooie opsomming van de bekende toppers. De Der Hammer ook helaas niet gehad, maar als ik de straatfilms zo zie presteerde deze afgelopen jaarwisseling nog beter dan het jaar ervoor en dat voor een ongekend lage prijs. Prachtige cake.

                      Ook de prijswinnaars gefeliciteerd!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Terechte winnaar! Heerlijke cake de MJB
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          Evolution en Vuurwerk Totaal Van harte gefeliciteerd!
                          MJB daarom dit jaar aangeschaft!
                          There is no such thing as enough fireworks.

                          Comment


                            Gefeliciteerd Evolution en Vuurwerktotaal. MJB cake niet gehad, Der Hammer wel en dat is ook wel echt een flinke jonge voor een fijn prijsje.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment

                            Working...
                            X