Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR 2017] Beste CAKE t/m 300 gram van 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wij hebben besloten om de stemmen mee te tellen voor The Junk omdat het valt onder t/m 300gr en er geen poll is voor beste Single Shot.

    Comment


      Ik snap er echt niks van, een single shot kan toch nooit meedingen in een plaats voor een cake?
      De beslissing voor een poll voor cakes tot 300 gram kan ik alleen maar toejuichen, maar neem dan wel alleen cakes mee. Anders zou zelfs een fontein of vuurpijl een plek kunnen innemen, want minder dan 300gram.

      Hoop dat jullie dit als input meenemen voor volgend jaar.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
        Ik snap er echt niks van, een single shot kan toch nooit meedingen in een plaats voor een cake?
        De beslissing voor een poll voor cakes tot 300 gram kan ik alleen maar toejuichen, maar neem dan wel alleen cakes mee. Anders zou zelfs een fontein of vuurpijl een plek kunnen innemen, want minder dan 300gram.

        Hoop dat jullie dit als input meenemen voor volgend jaar.
        Door het aantal stemmen dat deze heeft gekregen, en omdat er geen singleshot poll is, is hiervoor gekozen. Ik denk dat dit product de waardering verdiend, zeker na de teleurstelling van het jaar ervoor.

        Voor volgend jaar is het wellicht een goed idee om iets te doen met deze kritiek, dat nemen we uiteraard mee!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
          Ik snap er echt niks van, een single shot kan toch nooit meedingen in een plaats voor een cake?
          De beslissing voor een poll voor cakes tot 300 gram kan ik alleen maar toejuichen, maar neem dan wel alleen cakes mee. Anders zou zelfs een fontein of vuurpijl een plek kunnen innemen, want minder dan 300gram.

          Hoop dat jullie dit als input meenemen voor volgend jaar.
          Klopt Komkommer, het is inderdaad geen cake. Maar omdat we daar zoveel stemmen van binnenkregen, hebben we besloten hem mee te nemen. Wat betreft je opmerkingen over een grotere splitsing: dit gaan we zeker meenemen. Tips zijn altijd welkom!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
            Ik heb em vaak gehad. De 2017 batch was nog beter dan voorgaande. Daarom zal die nu zo hoog staan

            Kartonnetje waardig dus

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
              Kartonnetje waardig dus
              Ik had een "17 karton. Absoluut geen spijt van. Ik heb er nog 14 over, de batch van dit jaar is hopelijk weer top
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                We mogen bij deze poll voor de Beste Cake t/m 300 gram van 2017 nog 2 leden blij maken als winnaars van een vuurwerkprijs of een VWC muismat!
                De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking.

                Winnaar vuurwerkprijs: lwd gast
                Winnaar VWC muismat: Sharp

                Gefeliciteerd! Wij nemen contact met jullie op over de gewonnen prijs.

                Comment

                Working...
                X