Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Komt die box gelukkig nog goed terecht! Proficiat! Een mooiere prijs kan je niet winnen!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Wow! Ik zie dit nu pas!
      Zag het topic staan bij nieuwe berichten, dus nam maar even een kijkje wat er aan de hand was.
      En dan zie ik gewoon ineens dat ik gewonnen heb! Super vet!! Ben er echt heel erg blij mee . Bedankt VWC!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
        Wow! Ik zie dit nu pas!
        Zag het topic staan bij nieuwe berichten, dus nam maar even een kijkje wat er aan de hand was.
        En dan zie ik gewoon ineens dat ik gewonnen heb! Super vet!! Ben er echt heel erg blij mee . Bedankt VWC!
        Feliciteerd man !!, gewoon nog even een Transbomber 2016 krijgen omdat je een jaar geleden hebt gestemd. lekker hoor.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
          Wow! Ik zie dit nu pas!
          Zag het topic staan bij nieuwe berichten, dus nam maar even een kijkje wat er aan de hand was.
          En dan zie ik gewoon ineens dat ik gewonnen heb! Super vet!! Ben er echt heel erg blij mee . Bedankt VWC!
          Gefeliciteerd, het zij u gegund

          Comment


            van harte, jammer voor Daan

            Comment


              Ik vind het vooral knap dat bjarne, na de bekendmaking van de prijs, maar 2 dagen nodig had om zijn prijs te innen! Kan Daann nog wat van leren wat zal die jongen balen! gefeliciteerd enjoy!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                van harte, jammer voor Daan
                Ow dat is absoluut jammer hoor.....maar wij willen ook de prijs graag weggeven en als wij geen contact meer krijgen met hem...dan houdt het helaas een keertje op

                Comment


                  Gefeliciteerd Bjarne, veel plezier ermee.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment

                  Working...
                  X