Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Gangsterbox

    Comment


      transbomber nr1

      Comment


        Dit jaar zelf maar 1 box gehad, namelijk de Visions of Ecstacy van Evolution. De Cruel Traction als box ontbrak bij mij dit jaar in de collectie (jaren hiervoor wel gehad), maar had wel losse cakes als vervanger van de Cruelty.

        Ondanks de geweldige kwaliteit van de Visions of Ecstacy, vond ik hem zelf wat rommelig overkomen. Vind het strakke schieten van de Cruel Traction (1 soort effect per cake) persoonlijk mooier. Voor mij dit jaar dus weer de Cruel Traction.

        Comment


          Ik had dit jaar voor het eerst 3 boxen, de Vision of Extacy (2016), Six Pack 150 (Katan) en de Sick Six (Rubro). Van deze boxen gaat mijn stem naar de Sick Six. De Vision of Extacy was prachtig, maar was toch wat minder dan gehoopt na filmpjes van de 2015 versie. De Sick Six was, of kijkend naar de prijs, toch wel erg goed. Duurde goed lang, maar met lekker tempo, veel spektakel en grote boeketten!

          Comment


            Ik ga voor de Chosen One. Erg van genoten!!

            Comment


              Cruel Traction

              Comment


                De Massive van zena vuurwerk vind ik echt een topcake, mooie gekleurde boeketten met felle blink, kortom: Dé beste cake van Nederland.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PyrofreakNL Bekijk bericht
                  De Massive van zena vuurwerk vind ik echt een topcake, mooie gekleurde boeketten met felle blink, kortom: Dé beste cake van Nederland.
                  Het gaat hier om de beste cakebox, massive is een losse cake...
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    Mijn favoriet was toch wel de Transbomber!

                    Comment


                      Voor mij was dit de Rebound Box van Vuurwerktotaal, je zou hem voor het label al moeten hebben.
                      (kom maar op met dat t-shirt :-p)

                      Comment


                        Zeer veel stemmen weer dit jaar, bedankt! Voorgaande 2 jaren werd deze trofee gewonnen door Wolff Vuurwerk met de Cruel Traction en hoewel deze ook dit jaar weer hoog staat (top 3), is er een ongekend aantal stemmen uitgebracht op een nieuwe spraakmakende box.

                        De Beste Cakebox van 2016 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Transbomber van Rubro Fireworks!

                        Top 3 van 2016:
                        1. Transbomber
                        2. Spectacle 120
                        3. Cruel Traction

                        Comment


                          Da's geen verrassing!

                          Comment


                            Was inderdaad geen verrassing ;) maar wel verdient gewonnen..

                            Comment


                              Absoluut verdiend gewonnen, deze heerlijke chaos box moet je een keer live hebben meegemaakt

                              Comment


                                Felicitaties aan rubro!! Heb zelf de transbomber niet gehad maar aan de reacties te lezen was het een topper.

                                Comment

                                Working...
                                X