Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hmm lastig kiezen.

    maar van de cakeboxen die ik had kies ik toch de Brocade crown bbox van Zena.

    Comment


      Transbomber en de flash of gods
      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

      Comment


        Ik ga dit jaar voor de Pangu smash box 2. Wat een geweldige box is dit. Niet eerder gehad en fantastisch.

        Als ik door de reacties scrol zal het wel Transbomber of cruel traction worden

        Comment


          De Transbomber!

          Comment


            de vision spectacel 120 van evolution. maar voor 99 euro was golden illusion ook heel netjes. zowat even goed

            Comment


              Transbomber inderdaad. Goede prijs, goede effecten, moordend tempo!

              Comment


                Vond de immortal gold heel mooi, maar dat geld ook voor de crashbox en de transbomber.
                Grand pyro show en bonebreaker vielen wat tegen.

                de mooiste:
                1 event immortal gold (140 euro)
                2 transbomber (100 euro)
                3 crash box ( 75 euro)

                Prijs kwaliteit
                1 transbomber (100 euro) (toch transbomber op 1 vanwege de heftige finale die mist bij de crash box)
                2 crash box ( 75 euro)
                3 event immortal gold (140 euro)

                Ook had ik de event havana Palmtree maar die heb ik als losse cakes afgeknald net als the incredible FAN
                Als boxen zijn deze natuurlijk ook ontzettend tof en verdienen ze ook een plaats in de lijst

                dus:
                4 event Havana Palm tree ( 75 euro)
                5 incredible fan (130 euro)

                Comment


                  Ik ga voor de Chronicles of Gold van Lesli. Prachtige waaiers met perfecte boeketten en mooie tails.
                  https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                  Comment


                    1. Transbomber
                    2. Crash box
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      Zena Mayhem

                      Vanwege de prijs kwaliteit en omdat ik de cruel traction nog heb staan!

                      Comment


                        Transbomber wat een geweldige bak

                        Comment


                          Ik heb meerdere spectaculaire boxen gehad maar hier mijn top 3:
                          1. Escape from Hell 216's - Vuurwerkmania | Een prachtige en diverse box, ik heb deze voor 200,- gekocht en ondanks mensen die zeggen dat hij het niet waard was vond ik dit écht de show van de jaarwisseling. Erg veel diverse en grote effecten en goede, harde burst.

                          2. Zena Triumph - Zena Vuurwerk | Deze voor 50,- meegenomen, wat een prachtige bak met harde burst en zeer grote effecten. 25,- per cake is gewoon er goed geprijsd!
                          3. HFF Hardstyle Box - Vuurwerktotaal | Deze had ik zelf niet gekocht, maar een familielid wel. Zonde dat hij geen zin had om deze door te lonten maar al met al was dit een hoop geweld! Ik vond elke cake wel goed.

                          Dit was dus mijn top 3 en mijn stem gaat echt uit naar de Escape from Hell van Vuurwerkmania!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MaSyQu Bekijk bericht
                            Ik had dit jaar mijn budget bij vuurwerkmania besteed. Uit de vette deal de psycho box,rumble in the jungle, golden illusion en escape from hell voor een mooie prijs gekocht. Doordat vuurwerkmania nauwelijks gemeld werd in dit forum begon ik mij enigszins zorgen te maken of ik daar wel goed aan gedaan had, maar wat heb ik genoten van deze cakes. Alle cakes waren mooi, maar het einde van escape from hell zie ik nog steeds voor mij. In 1 woord geweldig! Mijn stem gaat dan ook uit naar escape from hell. Vuurwerkmania bedankt voor het mooie vuurwerk
                            Hier het filmpje die door mijn dochter van de Escape from Hell gemaakt heeft: https://www.youtube.com/watch?v=c3hNax_hAQ0

                            Comment


                              cruel traction

                              Comment


                                Colourfull city veruit!

                                Comment

                                Working...
                                X